Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why I wrote it (Tc, but no story) » 1000 meere/ 1000 Oceans

Why I wrote it (Tc, but no story)

19 jan 2010 - 17:50

189

1

328



1000 meere/ 1000 Oceans

Wat is het verhaal achter het lied?
'1000 meere, ja dat weet ik nog goed. Toen waren Tom en ik ongeveer 3 maanden samen, en ik had het er redelijk moeilijk mee om het altijd geheim te moeten houden. Ik had er toen met Tom over gepraat, en hij is me altijd blijven steunen, en hij zei: "Je moet dit volhouden. We gaan nog vele moeilijke dingen moeten doorstaan, maar dan, als we aan het einde zijn van die 1000de moeilijkheden, dan zijn we vrij. Dan kunnen we van elkaar genieten, dan kunnen we altijd samen zijn." Ik vond Tom zijn woorden toen gewoon ZO mooi, dat ik er een liedje mee geschreven heb. En elke keer als ik het moeilijk had, dan zong ik dat liedje, en Tom heeft het ook al enkele keren voor me gezongen! Echt waar, dat liedje heeft echt een hele diepe betekenis voor Tom en mij!'

Wat was Tom's eerste reactie?
'Hij lachte toen hij het hoorde. Hij vond het lief dat ik zijn woorden gebruikt had voor het liedje. Ik heb hem 1000 keer bedankt voor zijn woorden, want het is echt een superlied geworden!'


Reacties:


SunShine
SunShine zei op 11 dec 2009 - 19:59:
Dat is het inderdaad! ^^
Whii; heb zin in meer..
Op naar dat volgende nummer dus ;'D
xx.