Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why I wrote it (Tc, but no story) » An deiner Seite/ By your side

Why I wrote it (Tc, but no story)

19 jan 2010 - 17:50

222

1

309



An deiner Seite/ By your side

Wat is het verhaal achter het lied?
'Oh, dat is een triest verhaal. Een van Tom's vrienden, Lucas, heeft 2jaar geleden zelfmoord gepleegd. Ik kende Lucas niet zo goed, maar Tom had het er echt moeilijk mee. Daarom heb ik dat lied geschreven, om Tom te steunen.
Lucas had veel problemen thuis, maar hij was erg gesloten en vertelde er niet veel van. Hij had gewoon alles opgehoopt en zijn vrienden nooit wat laten merken. Het kwam echt heel hard aan voor Tom, Lucas was echt een soulmate voor hem. De eerste dagen kwam hij bijna niet uit zijn kamer en sprak hij niet tegen me, maar met dat lied heb ik hem willen laten weten dat ik er echt voor hem ben, dat ik hem wil helpen.'

Wat was Tom's eerste reactie?
'Ik had het liedje voor het eerst aan zijn deur gezongen. Hij lied me niet binnen, maar op het einde van het lied had hij de deur opengemaakt en mij huilend omhelst. Hij zei dat het hem speet dat hij niets tegen mij gezecht had de laatste dagen en hij heeft me zeker 500 keer bedankt. Ik begreep wel dat hij ook alleen wilde zijn, maar ik was er elke keer als hoij me nodig had. En zoals je ziet, hij is er weer helemaal bovenop gekomen, ookal blijft Lucas een gevoellig onderwerp.'


Reacties:


SunShine
SunShine zei op 11 dec 2009 - 20:02:
MooiMooiMoooooi ^^
Meer kan ik er niet over zeggen (;
xx.