Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why I wrote it (Tc, but no story) » Beichte

Why I wrote it (Tc, but no story)

19 jan 2010 - 17:47

247

1

298



Beichte

Wat is het verhaal achter het liedje?
'Haha, dat lied heb ik op school geschreven! Het was tijdens zo'n een saaie godsdienstles en wij hadden zo'n dikke pater als leerkracht. Hij was aan het uitleggen waarom je zin moet geven aan je leven en waarom je moet gaan biechten enzo..... Ik vond het niet bepaald een boeiende les, maar het was wel een goede inspiratiebron! Ik vond eigelijk dat dat als een extra werk gold. Ik heb er mijn standpunt van het leven toen in verwerkt, mijn kijk op godsdienst, en mijn reden om te gaan biechten. jammer genoeg vond de leerkracht dat het eerder afleiding dan als extra werk was.'

Wat was Tom's eerst reactie?
'Hij zat naast me in de klas toen ik het aan het schrijven was. Toen ik het afhad heb ik het hem meteen laten lezen en hij viel toen van zijn stoel van het lachen. De leerkracht had het toen opgemerkt en toen ik zei dat het een liedje was moest ik het vooraan in de klas gaan zingen! Ik had dat dus gedaan en de hele klas lag in een deuk van het lachen. Enkel de pater kon er niet mee lachen dat ik liedjes schreef die over Satan gingen en vond dat ik die avond naar de kerk moest om het te gaan opbiechten! En aangezien hij die priester zeer goed kent, ben ik het dus echt gaan doen! Nadien ben ik denk ik nog maar 2 keer in die kerk geweest.'


Reacties:


SunShine
SunShine zei op 11 dec 2009 - 20:03:
Hahahaa! x'D
Heeft de priester hem zo hardhandig aangepakt dan? ^^
-Je zou bijna nog gaan geloven dat deze verhalen echt gebeurd zijn ;D

xx.