Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why I wrote it (Tc, but no story) » Der letze Tag/ Final day

Why I wrote it (Tc, but no story)

19 jan 2010 - 17:51

212

3

323



Der letze Tag/ Final day

Wat is het verhaal achter het lied?
'Ook dat is een best triest verhaal. Het gaat over een vriend van mij, van heel vroeger wel. We gingen altijd samen op het pleintje spelen op woensdagnamiddag, en dat hadden we ook die dag gedaan. Mijn vriend, Jonathan, kwam aan en het eerste wat hij tegen me zei was:"Zeg, ik mag vandaag wat langer blijven want het is de laatste keer dat ik kom, morgen verhuizen we." Hij vertelde me dus even dat dit de laatste keer was dat ik hem zag en daarmee had hij heel mijn dag verpest. Eerst was ik chagerijnig tegen alles en iedereen, en later heb ik zitten huilen omdat ik hem miste. Als er sindsdien altijd een laatste keer van iets was ofzo wilde ik het nooit weten, ik wilde er eerder door verrast worden, daarom heb ik dat liedje geschreven.'

Wat was Tom's eerste reactie?
'Hij had me raar aangekeken en gevraagt:"Hoezo je wil het niet weten? Asl je het niet weet kan je toch ook nooit afscheid nemen? Jij bent raar!" Ik heb toen over zijn woorden nagedacht en ben tot het besluit gekomen dat hij gelijk had, maar het lied was toch al geschreven en Georg en Gustav vonden het goed, dus hebben we het maar gewoon gehouden.'


Reacties:


SunShine
SunShine zei op 11 dec 2009 - 20:05:
Hehe ='D
Ja, als het al geschreven is, kan je het best gewoon uitbrengen ^^
&Dat was weer een prachtnummer van TH erbij =D
xx.


VampireFangs zei op 16 okt 2009 - 21:53:
Ik vond de reden bij beichte gEweldig
<3


jorinloveth
jorinloveth zei op 27 sep 2009 - 14:52:
goed verhaal, verder!!!