Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » I only will educate the baby

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:37

318

0

196



I only will educate the baby

Ik zit in de zetel naar tv te kijken. Ik ben nu bijna 17 en ik heb een dochter: Skrolan. Ze is de dochter van mij en Bill. Ja De Bill. Maar we hebben niks meer samen dus is het mijn dochter. Ze heeft ook mijn achternaam. Samen met mijn beste vriendin Kelly voed ik haar op. Ik zap van zender en ik zie een interview met TH. Eigenlijk hou ik nog steeds van Bill maar hij vast niet meer van mij. Ik luister goed en ik hoor dat Bill nog steeds geen nieuwe vriendin heeft. Kelly komt naast me zitten en kijkt mee. "Hij geeft nog steeds geen nieuwe vriendin he?" Zegt ze Ik knik. Ik vind het zo raar dat ik hier nu zit. Met zijn dochter en terwijl ze haar papa niet eens zal kennen. Dan hoor ik gehuil. Skrolan is wakker. Ik loop naar haar wieg en neem haar op. Ik ga met haar in de zetel zitten. Kelly kijkt naar Skrolan en glimlacht. "Ze is egt een mooie baby." Zegt Kelly. "Danke." Zeg ik Ik kijk even naar Skrolan en begin ook te glimlachen. Ze lijkt super hard op haar vader. Ze heeft wel mijn oogjes en mij haarkleur, voor de rest lijkt ze op Bill. Ik sta recht en ik kijk naar Kelly. "Ga je mee wandelen?" Vraag ik "Tuurlijk ga ik mee." Zegt ze. Ik haal de buggy en Kelly heeft mijn jas. Ik pak hem aan en glimlach naar haar. Ik leg Skrolan in de buggy. Kelly doet de deur open en ik rij met Skrolan naar buiten. Ik laat Kelly eerst naar buiten stappen en dan sluit ik de deur. We lopen samen op straat en we babbelen over hoe de laatste 10 maanden verlopen waren. Silke? Hoor ik Ik draai me om en ik zie Bill staan. Hij kijkt mij vragen aan en ik bijt op mijn lip.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.