Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » Sche's our Girl

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:41

366

0

233



Sche's our Girl

Zei hij nu egt dat hij nog van mij hield. Ik kijk naar onze handen. "Je zegt het alleen maar omdat je nu weet dat je een dochter hebt." Zeg ik. "Ne helemaal niet waar, ik hou nogaltijd heel veel van je." Zegt hij. Bill brengt mijn handen naar zijn lippen. Hij kust ze zachtjes. Met zijn zachte lippen gaat hij over mijn vingertoppen. Dan stopt hij efkes en kijkt me in de ogen. Hij laat mijn handen zakken en komt dichterbij staan. Hij komt langzaam dichterbij met zijn gezicht. Onze neuzen raken elkaar zachtjes en ik sluit mijn ogen. Zijn lippen raken mijn lippen. Het is net als onze eerste kus. Bill kust mij passioneel en ik neem zijn handen. Ik breng ze naar mijn kont en ik leg ze erop. Zelf doe ik mijn handen onder zijn T-shirt. Even ga ik met mijn nagels over zijn rug en ik voel dat hij rilt. Ik laat zijn lippen los. Ik kijk naar hem en grijns. Hij pakt mijn hand vast en we lopen samen terug de living in. Tesamen gaan de hoofden van Tom en Kelly in de lucht. Ze kijken ons met grote ogen aan. "Zijn jullie?" Vraagt Kelly. Ik en Bill kijken elkaar aan. "Zijn jullie nu terug samen?" Vraagt Tom. Ik knik. Kelly en Tom staan samen recht. Ze komen samen op ons af en Tom geeft me een knuffel en tilt me van de grond. "Ik ben zo blij dat je weer mijn schoonzusje bent." Zegt Tom. Ik glimlach. Kelly geeft Bill een zoen op de wang. Dan komt Kelly naar mij en geeft me een reuze knuffel en een reuze zoen op de wang. Tom geeft Bill een broeder knuffel. " Waar is Skrolan?" Vraag ik. Die ligt in haar wiegje." Zegt Kelly. Ik neem Bill mee naar het wiegje van Skrolan. Ik ga voor het wiegje staan en Bill staat achter me. Hij legt zijn armen rond mijn middel en hij legt zijn hoofd op mijn schouder. "Kijk naar onze mooie dochter." Zegt Bill We kijken samen naar Skrolan. Onze Skrolan. Skrolan Kaulitz. Ik ben zo gelukkig. Nu ik weer samen met Bill ben kan ik heel de wereld aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.