Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 13

A twincest story?!

11 feb 2010 - 13:24

339

6

518



13

[Bill pov]

"Tommi?" "Hmm?" "Hoe-hoe moet het nu eigenlijk verder? We zijn broers...." Hij kijkt me aan. "Billy, luister, als het kan in zoveel verhalen, in een film, dan moet het toch ook in het echt gaan. En meerbepaald tussen ons. Ik lach sla mijn armen om hem heen en begraaf dan mijn gezicht in zijn nekholte. Hij slaat ook zijn armen om mij heen en drukt een kusje op mijn haar. "Billy, voor mij moet het echt niet hoor, maar misschien om naar de bar te gaan, zou je toch best wat kleren aandoen." Ik lach, druk en kusje op zijn lippen, en kleed me dan aan. Samen gaan we de kleedkamer uit en daar staan Georg en Gustav al te wachten. zijn hebben vandaag al enkele stukjes opgenomen waar wij niet in meespelen. "Aah, daar hebben we de tortelduifjes!" We zetten beide even een sarcastische glimlach op en gaan dan samen met Georg en Gustav naar de bar. "Weet je, eigenlijk is het wel jammer dat we nu niet hebben kunnen zien hoe jullie gekust hebben." zegt Georg met een grijns. "Oh, je wil het zien?" vraagt Tom alsof er niets aan de hand is. "Ja, duhu!!" Antwoorden Georg en Gustav in koor. "Oke, geen probleem." Tom slaat een arm om mijn zij, trekt me dichterbij en drukt dan bijna zijn lippen op de mijne. "Oh, wacht, moet het met of zonder tong?" Georg en Gustav kijken elkaar met grote ogen aan. "Met!" grijnzen ze dan. Tom haalt zijn schouders op en drukt dan zijn lippen op de mijne. Ik sla mijn armen om hem heen en hij strijkt met zijn tong over mijn lippen. Ik open heel gewillig mijn mond en dit is echt, zí lig! Tom laat me los. Georg en Gustav staan ons met open mond aan te kijken. "Wat? We kussen voor de camera zodat binnenkort heel de wereld het kan zien. Wat maakt deze ene keer voor 2 pipo's die we kennen dan nog uit? Het betekend niets hoor!" Ze zouden eens moeten weten........

[reacties??]


Reacties:

1 2

NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 10 mei 2010 - 21:48:
k wil t ook wel zien'
mt en zonder tong ;D


Minority
Minority zei op 11 aug 2009 - 22:27:
Met of zonder tong, deed me denken aan de ijskar die vraagt met of snoepjes? XD


MissGibson
MissGibson zei op 1 juli 2009 - 20:07:
droog droog & nog eens droog
ik wil snel of nee,
heel snel meer!!!!!!!!!!
x3


MariTom
MariTom zei op 1 juli 2009 - 13:33:
Whahah

''Met of zonder tong?''

Echt, ik viel bijna van mijn stoel! XD

Loveit<3

Snel verder?


Sorrowmysoul
Sorrowmysoul zei op 1 juli 2009 - 12:34:
omg. dreeugheid =D