Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » OMG nu al in de krant!!!!

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:42

334

0

187



OMG nu al in de krant!!!!

Samen met Bill en Skrolan ben ik achter boodschappen. Ik en Bill lopen hand in hand en elk een hand aan de buggy. We lopen de supermarkt binnen. Ik pak een mandje en Bill ook. Als we ongeveer alles hebben gaan we naar de kassa. We moeten passeren bij de kranten. Ik loop lekker door maar ik word dan door Bill terug getrokken. Hij toont me een krant. Op de voorpagina staat een foto van ik en Bill op een bankje met Skrolan in zijn armen. Ik en Bill kijken elkaar aan. Bill pakt de krant en legt hem in zijn mandje. Ik kijk hem aan hij knikt. We gaan in de rij aan de kassa staan. Als het aan ons is leggen we alle spullen op de lopende band. De kassierster kijkt ons even aan en doet dan weer voort. Toen Bill aan het betalen was schoof de kassierster een blaadje dichter. Bill kijkt kassierster raar aan. Ze fluistert iets en Bill lacht. Hij pakt een alcochol stift uit zijn broekzak en zet een handtekening op het blaadje. Dan komt hij naar mij en we rijden samen terug naar huis. Onderweg moeten we vaak stoppen om handtekeningen uit te delen. Als we terug thuis zijn doe ik de deur open. Bill rijdt de buggy naar binnen en we halen eerst alle boodschappen uit. Dan haal ik Skrolan uit. Die ligt zoals altijd nog vredig te slapen. Ik leg haar in haar wiegje en ik ga naast Bill in de zetel zitten. Hij zet de tv aan. Op het nieuws is er weeral iets over Bill en ik. Ik leg mijn hoofd op de schouder van Bill en hij streelt mijn haar. We hoeven niks te zeggen tegen elkaar. Ik weet wat Bill denkt. Ik kijk naar hem en hij naar mij. Ik schiet in de lach maar Bill blijft dood serieus. Hij legt zijn hand op mijn kaak en brengt mijn gezicht dichter bij de zijne. Hij kust me zachtjes en toch passioneel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.