Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I think I'm in love with a Jonas Brother! » I think I'm in love with a Jonas Brother! [9]

I think I'm in love with a Jonas Brother!

1 juli 2009 - 15:25

314

1

215



I think I'm in love with a Jonas Brother! [9]

Deel 9

Eenmaal je je kleren aan hebt, gaan jullie naar Parijs, waar de jongens vanavond een concert hebben. Jullie gaan op je gemak kleren kopen, want die was je namelijk vergeten. Als jullie buitenkomen, komen er direct een hele bende fans aan. Sommige mensen bekijken je weer raar als ze zien dat je hand in hand staat met 'hun' Nick. Je laat langzaam z'n hand los, en wurmt je tussen de bende. Je gaat even verderop op een bankje gaan zitten. Je vindt het best wel irritant met die fans die jou zo jaloers aan kijken. Zij willen met Nick hebben, maar dat die kans heel klein is, beseffen ze niet. Als ze echte fans zouden zijn, waren ze blij voor jullie.

Daarna gaan jullie de eerste de beste, hippe winkel binnen. Jij wilt Nick z'n outfit samenstellen, voor vanavond. Je zondert je even van 'm af, en gaat op zoek naar een leuke outfit. Als snel heb je die gevonden, keer je terug naar Nick, en sleep je 'm mee naar de pashokjes. Je laat 'm de outfit uitproberen. "Het staat leuk!" zegt hij blij. Je knikt. Vind je eerlijk gezegd ook wel. Je hebt je best gedaan. "Dus, doe je deze? We kunnen ook wel nog andere kiezen..." zeg je een beetje onzeker. Hij komt naar je toe, en heeft je een knuffel. "Nee, ik vind deze heel erg mooi!" zegt hij dicht bij je oor. Je glimlacht.

Als jullie al met jullie handen vol zakken rondlopen, besluiten jullie om terug te keren naar de bus. Je hebt nu tenminste een stel kleren mee. Over een paar uur moeten de jongens weeral optreden. Het zou je verbazen als er nu al mensen stonden te wachten. Maar alles kan. Als jullie terug zijn, moeten ze direct weer gaan repeteren. Ach, als de tour over is, heb je Nick helemaal voor jezelf, denk je blij in jezelf.


Reacties:


xElineee
xElineee zei op 14 maart 2010 - 19:33:
I love Shoppen in Paris <33

verslaving.
Het is zo goede storie en zo wenig reactie
Dat moet anders <33

xxxx