Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I think I'm in love with a Jonas Brother! » I think I'm in love with a Jonas Brother! [18]

I think I'm in love with a Jonas Brother!

1 juli 2009 - 15:32

453

0

193



I think I'm in love with a Jonas Brother! [18]

Deel 18

"Ik ga even terug naar boven om andere kleren aan te trekken" zeg je en je geeft 'm een kus op z'n wang. Hij knikt en gaat naar de woonkamer. Als je dit in je dagboek wilt schrijven: 'Ik ben kei blij vandaag. Nick is teruggekomen van de tour, en toen ik 'm zag, heb ik 'm een heel dikke knuffel & kus gegeven. Iets wat ik echt nodig had. Hij is de liefste jongen die ik ken. En ik zou 'm nooit kwijt willen.', merkt je dat je dagboek niet meer in het laatje ligt waar het moet liggen. Je denkt hard na en gaat overal zoeken. Hoe kan dat nu? Je legt het altijd op die plek. Het kan nu niet ineens kwijt zijn.. Er is maar één optie, iemand heeft 't weg genomen.

Je stormt naar beneden, en je neemt je broer apart. "Wat heb jij gedaan met m'n dagboek?" dreig je. "Sorry, maar het moest gewoon.." zegt hij. Hij durft je niet aan te kijken. "Ik weet dat jij van die mooie songteksten schrijft. En zus, ik vind dat je ze moet gebruiken. Je schrijft goeie liedjes, je zingt mooi. Wat heb je nog meer nodig om succes te hebben?" begint je broer weer, terwijl hij je nu wel aankijkt. Je haalt je schouders op. "Talent misschien?" zeg je. Hij houdt je bij je schouders. "Dat heb je toch al?" Je haalt nogmaals je schouders op. "Mag ik het nu wel terug hebben?" vraag je lief. Hij knikt, en sleurt je mee naar boven. Je schrijft er in wat je wou schrijven, en gaat weer naar beneden. Naar die jongens die je al 2 maanden niet gezien hebt.

"Dus wat gaan we vandaag doen?" vraag je opgewekt. Ze halen alle vier tegelijk hun schouders op. Je rolt met je ogen. Niemand die een ideetje heeft?

Dan moet jij maar weer met een ideetje opkomen. "Nee, wacht ik heb een idee. Katie, jij nodigt twee van je beste vriendinnen uit. Dan blijven wij alle drie hier slapen. Een megasleepover dus." zegt Joe alsof hij een robot heeft uitgevonden die alles voor je doet. Je geeft 'm een zachte stoot. "Je bent een genie Joe!" roep je.

Je belt Amber op. "Jij wordt uitgenodigd bij mij thuis, om te komen logeren!" zeg je blij. "Wauw, jij klinkt blij. De broertjes Jonas zijn al terug zeker" zegt ze slaperig. "Wauw, jij klinkt slaperig. Jij bent nog maar net wakker zeker? Maar dat is goed, dan heb je meer energie voor vanavond." zeg je. "Hmhm, ik kom er zo meteen aan" zegt ze. "WAAACHT!" roep je voor ze neerlegt, "Neem ook nog je oudere zus mee." zeg je. Misschien kunnen er nog koppeltjes ontstaan na vanavond, denk je.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.