Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I think I'm in love with a Jonas Brother! » I think I'm in love with a Jonas Brother! [23]

I think I'm in love with a Jonas Brother!

1 juli 2009 - 15:36

297

1

189



I think I'm in love with a Jonas Brother! [23]

Deel 23

Je geeuwt. "Ik ben moe" zeg je met je ogen half dicht. "Ik ook" zeg Nick. Je kijkt 'm aan met een pruillip. "Na-aper!" zeg je triest. Hij lacht en geeft je een kus op je wang. Je gaat naar boven en Nick volgt je meteen. Je doet je pyjama aan, het maakt je niets uit dat Nick er op staat te kijken. Jullie zijn trouwens toch al 2 maanden samen. Je hebt dat ook nog niet kunnen vieren. Alhoewel je jullie 1 week samen wou vieren, ging het niet. Omdat je moeder toen dat ongeluk kreeg. Je gaat liggen onder het deken en Nick komt naast je liggen en hij slaat een arm om je heup.

"Weet je, I wanna grow old with you!" zegt Nick. Je draait je om en kijkt 'm in de ogen. "Ik ook" zeg je blozend. Je geeft 'm nog een laatste kus, en dan doe je je ogen toe. Plots stormt de hele bende de kamer binnen. "Ooh, das romantisch. Dit clipje zou een trailer kunnen worden van een romantische film!" roept Chris. Je doet geschrokken je ogen open. "Hoe kunnen jullie?!" roep je luid. Je loopt achter Chris aan, die het fototoestel in z'n handen heeft. En uiteindelijk krijg je het te pakken. Je verwijdert het zo snel je kan, en je geeft het netjes terug. "En als je dat nog een keer doe, knijp ik weer in je ballen!" zeg je boos.

Voor de tweede keer ga je weer lekker knus gaan liggen naast Nick in bed. Eindelijk niemand die je komt storen. Je kunt nu rustig slapen met Nicks arm om je heen. (: Je denkt eerst nog even na over wat hij zei net, maar dan ben je nog te moe om te denken, en val je in slaap.


Reacties:


xElineee
xElineee zei op 14 maart 2010 - 19:57:
Sweeet <3