Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I think I'm in love with a Jonas Brother! » I think I'm in love with a Jonas Brother! [43]

I think I'm in love with a Jonas Brother!

1 juli 2009 - 15:55

487

0

196



I think I'm in love with a Jonas Brother! [43]

Deel 43

Je wordt wakker door pijn in je nek. Je ligt nog steeds beneden op Nick z'n schouder. Geen wonder dat je nek pijn doet. Je gaat even rechtop zitten, en je kijkt naar de klok. Half acht al. Je besluit om je op je gemak om te kleden. Als je beneden bent, is Nick ook al wakker. 'Heb ik je wakker gemaakt?' vraag je stil. Hij schudt z'n hoofd. Je besluit om nog even in je bed te gaan slapen. Waar is Yoni? Die zou normaal toch in jouw bed moeten liggen. Je gaat naar Joe's kamer. Daar ligt ze dan, naast Joe. Ach, je hebt er niks op tegen. Als ze nou verliefd zijn op elkaar.

Je gaat nog eens kijken op het filmpje. Je logt je in op YouTube. Er zijn weer een paar subscribers op jouw channel. Iedereen wil nog meer van die gekke filmpjes. Je gaat een paar reacties beantwoorden. Zolang het niet veel reacties zijn. Je ziet een reactie staan van Lies. Ze heeft zich ook gesubscribed. Het enige wat er in haar reactie staat is 'Hahaha (':'. Grote inhoud, denk je.

Je kijkt eens wie zich allemaal al gesubscribed geeft. Niet veel mensen die je bekend komen. Maar wel Lies, en .. Miley? Waarom doet ze dat? Jij bent samen met de jongen waar zij nog verliefd op is. Dan zou ze net jaloers moeten doen, en niet zo'n lieve reacties zetten. Maar ja, het is beter dat je vrienden maakt, dan dat je ruzie maakt. Ze heeft je een berichtje gestuurd.

'Ik vind het echt heel grappig, dat filmpje. Dat is een kant van je, die ik nog nooit gezien heb. Wil je ooit eens wat doen? Je lijkt me echt veel fun! xoxo Miley'

Je weet niet of je er op moet antwoorden, maar je kunt dat maar beter doen. Je wilt ook niet de 'asocialerd' uithangen.

'Hi Miley. Dank je om te subscriben en voor je reactie. (: Ja, het zou wel leuk zijn om wat te doen met je. Sms me maar eens wanneer je tijd hebt. (: xoxo Katie.'

Je drukt op verzonden, et voilí . (': Je kent Miley wel al een beetje van toen ze samen was met Nick, maar je wou haar niet echt leren kennen. Hoe zou je zelf zijn als ze met je crush samen is. Maar nu is het omgekeerd. Je ziet wel of ze jou aanstaat. Aan haar filmpjes te zien, denk je ook wel dat ze grappig is. Maar als dit een list is om dichter bij Nick te komen, dan ga je haar persoonlijk opzoeken om haar af te maken. En dat zweer je!

Al snel krijg je een sms'je. Het is van een onbekend nummer. Miley, gok je. Je opent het.

'Ik heb vandaag wel tijd. Na 2 uur? Eerst moet ik de studie nog in om een paar liedjes van m'n nieuwe album op te nemen. x Miley'

'Oké. Dan spreken we ergens dicht bij de studio af. x Katie'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.