Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I think I'm in love with a Jonas Brother! » I think I'm in love with a Jonas Brother! [54]

I think I'm in love with a Jonas Brother!

1 juli 2009 - 16:02

501

0

217



I think I'm in love with a Jonas Brother! [54]

Deel 54

Wanneer jullie thuis zijn, gaat Nick meteen in z'n bed liggen. Je wist het gewoon dat hij er nog niet 100% bovenop was. Je gaat mee naar boven. 'Wat wil je eten straks?' vraag je aan 'm. Hij haalt z'n schouders op. 'Wat de pot schaft!' zegt hij met een glimlach. Je geeft 'm een kus op z'n wang, en je gaat naar beneden. 'Slaaplekker' zeg je nog. Nu je er aan denkt, je moet nog in de brievenbus gaan kijken. Voor de verrassing van Miley. Je loopt met het sleuteltje naar het einde van de oprit. Je ziet meteen een dikke enveloppe zitten. Je haalt 'm er uit, samen met de andere enveloppen.

Je loopt naar de woonkamer, en je steekt de cd in de cd-speler. Dan zie je er een briefje uitvallen. Je raapt het op van de grond, en je leest het. 'Doorspoelen tot het laatste nummer (;' staat er geschreven. In Miley's geschrift. Je draait het album om, en daar zie je het dan. Je trekt je ogen wijd open. 'Special Edition The Climb - Miley Cyrus ft. Katie'. Je gaat zo snel als je kunt naar het liedje. Je luistert ernaar. Er zit zelfs een deel in, waar jij alleen zingt. 'WTF?' zeg je. Je klinkt best wel goed. Je hebt het gevoel dat je bekeken wordt. Daar staat Nick achter je. 'Is dat echt jou?' vraagt hij. Je knikt. 'Blijkbaar wel..' zeg je met een glimlach. 'Oh my god, dat klinkt echt goed!' zegt hij. Je moet blozen. En dan te bedenken dat miljoenen mensen dit liedje gaan horen. Je wordt echt beroemd, denk je. :'

Je neemt je mobiel. 'KRENG!' roep je meteen als ze opneemt. 'Ik weet niet waar u het over heeft.' zegt een meneer. 'Ow, excuseer me. Verkeerd!' zeg je vlug. Je wordt rood. Je stuurt dan maar een sms'je naar haar. 'Wat een verrassing! Ik hoop maar dat niemand vind dat ik vals zing, anders ga jij er aan! ):< xx Katie.' Daarna druk je op versturen. 'Bericht verstuurd' zegt je Blackberry. Dan kan je 'm weer gerust wegsteken. Niet veel later trilt je mobiel weer. 'Ach, je kan mooier zingen dan mij! Natuurlijk dat niemand je zal uitlachen. xx Miley.' Dat zal wel, denk je.

Nick trekt je in de zetel. 'Niet zo stressen! Je klinkt echt super mooi. Iedereen gaat weten dat je mooi kan zingen, en binnen de kortste keren willen platenmaatschappijen een album met jou opnemen!' zegt hij. Hij wrijft met een arm over je rug. Je knikt. Hij gaat met z'n hoofd op je arm liggen. Jij steekt de televisie een beetje aan. Je zapt rond, maar je vindt niks. Je zet het op MTV. Straks is er het nieuws. 'Showbizz'nieuws natuurlijk. (';

'Dit zijn onze hoofdpunten: Waaraan is Michael Jackson gestorven? Miley Cyrus heeft een nieuw album uit! Haar beste vriendin zingt mee op het laatste nummer, ...' De rest hoor je niet. Het begint al, het album is misschien nog maar een dag uit, en ze hebben het er al over!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.