Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I think I'm in love with a Jonas Brother! » I think I'm in love with a Jonas Brother! [56]

I think I'm in love with a Jonas Brother!

1 juli 2009 - 16:03

529

0

193



I think I'm in love with a Jonas Brother! [56]

Deel 56

Je hebt zoveel mailtjes gekregen, dat je niet meer weet wat je moet kiezen. Maar misschien kun je maar beter kiezen voor Sony BMG. Je wilt niet in dezelfde platenmaatschappij als Miley & Jonas Brothers zitten. Hoe grof het ook mag klinken. Je ziet ze elke dag al, en als je toch geen tijd genoeg zou hebben voor ze, kun je nog altijd veranderen toch? Als je beneden bent, is Nick alweer aan het slapen. Je gaat zitten op de sofa, en je slaat je handen op je billen. Dit is echt niet leuk meer. Je wilt best wel voor 'm zorgen, en je vindt het dan ook heel erg voor hem.. Maar heel de tijd thuis zitten oftewel alleen iets gaan doen..? Je kan natuurlijk altijd met je vriendinnen weg gaan, maar met Nick is het natuurlijk nog altijd leuker!

Je gaat maar eens douchen. Het is al 20 uur. Je kunt dan ook al meteen je pyjama aandoen. Je gaat toch niet meer weg, Joe blijft slapen bij Yoni, Van Kevin & Lies heb je nog geen spoor gezien en Nick slaapt, alweer. Als je uit de douche komt, ga je naar beneden. Nick ligt beneden. Je maakt 'm wakker. 'Ga je mee naar boven, slapen?' vraag je. Hij knikt. Met moeite staat hij op. Je geeft 'm een hand, en je gaat met 'm naar boven. Je stopt hem eerst in bed, en daarna ga jij er ook in. Je valt in een diepe slaap. Het was een lastige dag vandaag. Al dat gedoe met Yoni, Nick, kiezen welke platenmaatschappij je gaat kiezen.. Allemaal te veel in één keer. Je zet je verstand op nul en je valt in een diepe slaap.

Iemand maakt je wakker. Je opent zachtjes je ogen. Daar staat Nick met een plateau. 'Hoe ben jij daar om geweest?' vraag je. 'Op m'n benen!' zegt hij doodleuk. Je rolt met je ogen. Je neemt de plateau toch aan. 'Dank je' zeg je. Daarna geeft Nick je een kus op je mond. Je trekt je ogen open. 'Mocht dat dan?' zeg je met een mysterieuze blik. Hij haalt z'n schouders op. 'Je gaat toch niet doodgaan van één klein kusje. Trouwens, ik voel me al veel beter! Niet zoals toen ik gisteren dacht dat ik beter was, maar echt gewoon VEEL beter!' zegt hij blij. Hij klinkt nu een beetje meer geloofwaardig dan gisteren, alleszins! Hij geeft je de plateau aan en hij springt in bed. 'Kalm aan! Er staat hier een kan fruitsap op m'n schoot' roep je. Nick glimlacht. 'Daar kun je toch niet boos op zijn?' denk je met een glimlach.

Plots komt Nick dichterbij je zitten. Je bent klaar met eten, en je zet de plateau op het nachtkastje. Hij komt met z'n mond dichter bij de jouwe. Je trekt je hoofd weg. 'Nick.. Ik denk niet dat je al 100% beter bent hoor..' fluister je. Hij kijkt je sip aan. Oké, hier kan je echt niet tegen. Daarna ga jij dichter, en je geeft 'm een zoen. Een hele lange. Je beseft niet wat je aan het doen bent. Je kan ieder moment de ziekte overnemen. Maar je hebt je teveel laten meeslepen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.