Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » WIIIIIII!!! Hotel sex xD

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:49

504

0

216



WIIIIIII!!! Hotel sex xD

Ik loop met de zakken door het hotel kamer. Zimmer 483. Daar is het allemaal gebeurd. Onze eerste keer. En dan van de eerste keer zwanger. Niet dat ik het erg vind want daardoor heb ik Skrolan en zonder haar kan ik mij geen leven voorstellen. Ik stop bij de deur van Zimmer 483. Ik zet de zakken op de grond en ik doe de deur open. Bill komt binnen met de buggy. We hebben nog een appart kamertje voor Skrolan. Die is direct met een deur verbonden vanuit onze kamer. Ik doe de deur open en ik kom in een grote kamer terecht. Bill die gaat met de buggy ook door de deur. Als hij de kamer binnenkomt verschiet hij een beetje. Hij zet de buggy aan de kant en gaat terug naar onze kamer. Ik pak Skrolan uit de buggy en kijk naar haar lieve gezichtje. Zachtjes begin ik Hilf Mir Fliegen te zingen. "Je kan mooi zingen schat." Zegt Bill Ik verschiet en stop direct met zingen. Ik draai me om naar Bill en die lacht heel lief naar me. Ik lag lief terug. Hij probeert het bedje van Skrolan in elkaar te zetten. Als hij het dekentje erin heeft gelegd leg ik Skrolan al in haar bedje. Ze is al zo moe en heeft een lange busrit achter de rug. Ik en Bill geven haar nog een zoentje en dan gaan we naar onze eigen kamer. Bill staat met zijn rug naar mij gedraaid. Ik ga stilletjes naar hem toe en ik kus hem in de nek. Ik loop naar voor en hij valt op het bed. Hij draait zich op zijn rug en kijkt mij grijnzend aan. Ik ga op zijn buik zitten en ik kijk hem verleidelijk aan. Ik doe zijn T-shirt een beetje naar boven en ik kijk naar zijn ster. Hij doet mijn T-shirt naar boven en ik doe hem verder af. Ik trek zijn T-shirt ook over zijn hoofd en ik smijt hem ergens in een hoekje. Dan doe ik heel verleidelijk zijn riem uit en hij mijn knopje van mene broek. Daarna sta ik even recht om mijn broek uit te trekken en hij doet terwijl ook zijn broek af. Ik ga terug op hem zitten en hij gaat met zijn handen naar het slotje van de beha. Ik doe zijn boxer een beetje naar beneden en hij mijne string. Dan draait hij om zodat hij vanboven ligt en ik vanonder. Ik voel dat hij binnenkomt en hij stoot eerst zachtjes. Dan begint hij harder en harder te stoten. Ik kreun zachtjes mee en hij ook. Gewoon uit pure goesting begin ik reden te zingen. "Wir wolten nur reden und jetzt liegst du hier und ich lieg daneben reden - reden" Zing ik. Bill begint ook mee te zingen. Hij begint zachter en zachter te stoten. Dat is het teken dat hij klaarkomt. Dan stoot hij nog 1 keer hard en ik kom ook klaar. Hij gaat langs mij liggen en kijkt me supperlief aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.