Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I think I'm in love with a Jonas Brother! » I think I'm in love with a Jonas Brother! [66]

I think I'm in love with a Jonas Brother!

1 juli 2009 - 16:11

563

0

181



I think I'm in love with a Jonas Brother! [66]

Deel 66

Je gaat Lucky eens uitlaten. Hij heeft 't ook nodig, hoe groot de tuin ook mag zijn. Je neemt z'n leiband. Nick gaat mee. Jullie lopen hand in hand door de straten. Mensen kijken jullie na.. Veel mensen willen 'm ook aaien. Jullie laten ze 't doen. Ja, het is jullie eigendom. Maar vooral kleine kindjes vinden 'm schattig. Je kan ze maar moeilijk wegsturen, en ze laten huilen hé? (':

Het is al 10 uur 's ochtends. In zo'n vijf uur, heb je een afspraak met Sony BMG. Eigenlijk hoor je zenuwachtig te zijn, wat je totaal niet bent. Dat komt vooral omdat zij jou hebben uitgenodigd. Je moest er niet eens wat voor doen. Ze hebben je gewoon zelf spontaan uitgenodigd. Je geeft Lucky eens door aan Nick. Die mag z'n getrek aan de band ook wel eens doorstaan! Je handen staan zowat met blaren.

Ja, ik ben goed in overdrijven. Mijn beste eigenschap zowat (':

Je hangt voor de tv met Lucky op je schoot. Er is niks te zien .. Het is al middag, maar je buik heeft nog niks laten weten.. Misschien ben je toch een héél klein beetje zenuwachtig. Je gaat je alvast klaarmaken. Gelukkig heeft Sony BMG ook een platenmaatschappij in New Jersey [Nee, ik weet nie of 't echt zo is :'], anders zou je weer op het vliegtuig moeten. Ver weg van Nick! Iemand zijn hand zwaait voor je ogen. Je draait je om. Chris .. 'Waar heb jij de voorbije dagen gedaan?' vraag je met een strenge blik. 'Meet my girlfriend, Christina!' zegt hij. Precies alsof het een toneel is, stapt die zogenaamde 'Christina' door de deur.

Het eerste wat je opvalt? Wel, dat haar haar veel te blond is, ze heeft extensions en haar tieten zijn fake. Kortom, niet meteen iets voor je broer. Je staart haar expres aan. 'Broer .. Wat heb je nu weer meegenomen naar huis? Je gaat me toch niet vertellen dat je niks beters kon krijgen, in een escortebureau?' zeg je grof. Ze kijkt je verontwaardigd aan. Je kijkt haar aan met één wenkbrauw omhoog. 'Jij moet het zo nodig zeggen! Als ik jou zie, word ik helemaal slecht! Jij zou wel plastische chirurgie kunnen gebruiken' zegt ze terug. Je kijkt je broer veelbetekenend aan. 'Ik begin liever niet aan plastische chirurgie.. Ik ben nog veel te jong om er als een uitgezakte taart met zwarte wallen onder haar ogen en een zwarte huid uit te zien.

Je kijkt weer naar de tv, en je zet 't expres luid. Je ziet dat Christina aka slet naar buiten loopt. Je kijkt Chris aan. [Eej! Toevallig! Chris & Christina. Ik had daar echt nog niet op gelet! ö] Dit is het moment waar je een preek zal krijgen. Precies of het je vader is. 'Katie! Als je nog een keer zo'n grote bek op zet tegen m'n vriendin, dan zul je wat mee maken. Wil jij niet het beste voor mij? Waarom kraak je haar dan zo af?' zegt hij boos. Je knikt. 'Juist, broer. Ik wil het beste voor je! Daarom maak ik dat je zo snel mogelijk van haar af bent. Als dat niet lief is !' zeg je. Chris rolt met z'n ogen en zucht luid. Hij gaat naar buiten. Hij lijkt nu wel het schoothondje van die bimbo! Hij moet er nu van af zijn, voordat ze haar hart breekt en hij gekke toeren gaat uithalen!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.