Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » It's a Boy!!!

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:51

300

0

249



It's a Boy!!!

* 5 maanden later*



De tour is afgelast. Jacqueline had gisteren hevige buikkrampen en moest naar het ziekenhuis. Vanacht is ze bevallen van een flinke zoon. Ze hebben hem Gustav Junior genoemd. We zitten nu met zen 7en in de auto opweg naar het ziekenhuis. Georg rijd en Laura zit er naast. Bill, Skrolan en ik zitten in het midden. En Tom en Kelly zitten helemaal vanachter. Als we op de parking van het ziekenhuis rijden worden we bestormd door fans. Ze geven een paar handtekeningen maar zijn dan direct mee naar binnen. We lopen naar de babyafdeling. Ik weet die nog ongeveer vanbuiten door mijn eigen bevalling. Jacqueline ligt in kamer 483. Ik klop voorzichtig op de deur en ik hoor "Binnen!" We gaan rustig binnen en daar ligt Jacqueline in een bed met daarnaast een wiegje met hun flinke zoon. Gustav zit in een stoel tussen het wiegje en het bed. " Proficiat hé meiske." Zeg ik Ze glimlacht naar me en ik geef haar een knuffel. Ik geef haar ook het cadeautje die ik en Bill hebben gekocht. Ze doet het open en kijkt me heel dankbaar aan. Het is een kruippakje met erop: Mama en papa zijn de beste *in het Duits* . "Danke meid."Zegt ze. Ik glimlach en ik ga dan naar Gustav. Ik geef hem ook een dikke knuffel. "Proficiat he papa'ke ." Zeg ik. Hij schiet in de lach en kijkt me met een nep boze-blik aan. Dan kijk ik naar Gustav Junior. Hij lijkt precies op zijn vader. Ik kijk naar Gustav en hij knikt. Ik til de kleine Gustav Junior op. Bill komt er samen met Skrolan bij staan. De rest komt ook om de kleine Gustav Junior staan. Ik loop met hem ertussen en ik breng hem naar Jacqueline. Het is echt een mooi kindje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.