Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC) » ~5~

Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC)

23 dec 2009 - 14:49

294

4

270



~5~

[Tom pov]
Goedgezind ga ik mijn kantoor binnen. Op mijn bureau ligt de post. Ik doe mijn jas uit en bekijk de post. Zakenbrief, zakenbrief, witte envelop zonder afzender, zakenbr.... Witte envelop zonder afzender? Ik ga in mijn confortabele stoel zitten en maak de envelop open. Er zit enkel een dubbelgevouwen blad in. Ik plooi het blad open en er staat slechts 1 enkele zin geschreven. 'Jij bent alles wat ik ooit wilde, en nu ben ik je kwijt.' Mijn ogen worden groot terwijl ik het lees. BILL!! Hoe kon ik Bill nu toch vergeten?!! Even weet ik niet wat ik moet doen, maar dan neem ik de telefoon en bel naar de luchthaven. "Hallo, het is hier met Tom Kaulitz. Wanneer is de volgende vlucht naar Duitsland? ..... Over 2 uur? Goed, houd een stoel voor mij vrij." Toch handig zo een belangrijke directeur zijn. Ik neem mijn persoonlijke spullen en loop naar het kantoor van de onderdirecteur. "Peter, jij bent vanaf nu de baas hier, ik neem ontslag." Hij kijkt me raar aan, maar nog voor ik iets kan zeggen ben ik alweer wag. Voor het gebouw hou ik een taxi tegen en na 2 uur zit ik op het vliegtuig.
Ik weet niet hoe ik hem dit ga moeten uitleggen. Hoe leg je zoiets ook uit? Ik ben de laatste week in Afghanistan neergeschoten, heb 2 weken ik coma gelegen, ben met geheugenverlies ontwaakt en ben een nieuw leven gestart in Engeland.
Het half uur dat ik op het vliegtuig zit denk ik alleen maar aan Bill. Hoe zou hij eruit zien? Zou hij nog thuis wonen? Zou hij kwaad op me zijn? Heeft hij misschien iemand anders? Nee, dat laatste zal wel niet, anders zou hij me die brief niet gestuurd hebben, Toch?

[reacties??]


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 6 sep 2009 - 14:37:
goed verhaal, echt verder!


laat me weten als je verder bent!


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 26 juli 2009 - 12:49:
wow...

ik was even heel boos op tom...
maar toen ik dit las was het weer over


cocoloco
cocoloco zei op 24 juli 2009 - 1:55:
verder!!!! echt goed zeg!!!!!!


veke
veke zei op 2 juli 2009 - 19:51:
snel verderxxxxxx