Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » lily&severus love story » a bully and old clothes

lily&severus love story

2 juli 2009 - 13:23

219

1

221



a bully and old clothes

haai sorry voor het lange wachten;) alvast een fijne vakantie allemaal:)

sev. pov
je was op zoek naar lily, jullie hadden zo les maar je kon haar niet vinden.
opeens voelde je een stoot in je maag. het was james potter hij had je vervloekt en midden in je maag getroffen. je stond een paar seconde dubbel gebogen en james had in die tijd nog een keer vervloekt.je had je toverstok alklaar maar toen je weer echtop kon staan ,waren ze weg gerend. die lafaard!
sev! hoorde je iemand schreeuwen. het was lily.
'hoi' zie je met zachte stem. ow man , je was echt vet duiselig
gaat het? vroeg ze
'mwha' beetje misselijk en duiseligmaar het gaat alweer
oke
lily keek op haar horloge, kom we gaan anders komen we te laat voor deles gedaante verwisseling.
* na alle lessen*

sev? vroeg lily
'ja'?
zullen we zo gaan zwemmen?
zwemmen? je dacht na je had alleen maar een oude kiel , shirt ,broek en je school gwaad en maar 2 onderbroekn. shit. hoe moest je nou tegen lily zeggen dat je geen kleding mocht kopen ennooit iets kreg?
je schaamde je echt dood , want iedereenhad mooie kleren en zwem kleding. en jij? jij had bijna niks.
sev? ga je nou mee zwemmen?
eeumm. nee ikk ,., eehmm kan niet. doei.
je rende weg , want je wou niet dat ze zag dat je moest huilen.

lily. piv
wat was er met sev??
je had het gevoel dat hij wat verzweeg maar wat?


Reacties:


Ridiculus
Ridiculus zei op 26 juli 2009 - 8:57:
gaa verderr =O!!