Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 14

A twincest story?!

11 feb 2010 - 13:29

563

8

485



14

*Thuis*

Tom en ik zitten in de zetel en Tom zit de hele tijd te zappen. Na ongeveer zo'n 5 minuten geeft hij het op, zet de TV uit en gooit de afstandsbediening op het salontafeltje voor ons. "Er is echt geen één ook maar een beetje interessant programma op." zucht hij. Ik ga wat dichter tegen hem aanzitten. "Tom?" "Hmmm?" "Kunnen we misschien wat oefenen voor morgen?" Hij kijkt me aan en grijnst. "Maar al te graag." zegt hij met zo'n wenkbrauw wiebel. Hij staat recht, neemt mijn arm vast en trekt me mee naar boven. Wanneer hij me zijn kamer in wil trekken spartel ik wat tegen. "Tom, van dat oefenen meende ik eigenlijk wel." "Ow, oke dan." Hij gaat zijn kamer binnen en ik de mijne. "Klaar?!" "Klaar!" Ik zit op mijn bed met opgetrokken knieën en Tom komt mijn kamer binnen. "Bill?" Ik kijk niet op. Hij komt naast me op mijn bed zitten. "Bill, het spijt me." Ik kijk hem aan. "Sorry, ik had niet zo mogen doen." Hij neemt mijn kin vast en drukt voorzichtig zijn lippen op de mijne. We gaan wat dichter bij elkaar zitten en terwijl hij mijn wang streelt ga ik met mijn hand over zijn arm. In de film duurt de kus maar 10 seconden maar wij maken hem nu zeker 4 keer zo lang. We kijken elkaar aan, en na een paar seconden omhels ik hem. "Ik hou van je!" Ineens vliegt de deur open en snel gaan we weer gewoon zitten. Mam staat ons met grote ogen aan te kijken. "Wa-wa-wat heeft....?" "We zijn aan het oefenen voor morgen! Kijk maar!" Tom neemt zijn tekst erbij en laat het lezen aan mam. "Alley, oefen nog goed dan." zegt ze en wanneer ze de was heeft weggelegd, hetgeen waar ze eigenlijk voor kwam, gaat ze weer weg. "Oef, dat was op het nippertje!" "Ja, maar misschien moeten we maar gaan slapen, we moeten morgen vroeg op." "Ja, slaap je bij mij of op je eigen kamer?" "Misschien beter op mijn eigen kamer." Ik knik en hij drukt nog een kusje op mijn lippen. "Slaapwel Billy." "Slaapwel Tommi." Hij gaat mijn kamer uit en ik kruip in mijn boxer onder de lakens.

Ik word wakker van mijn wekker, dat wil zeggen dat het half 8 is. Ik druk op de knop van het irritante ding en sta op. Ik gaap, rek me uit, neem kleren en ga naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en doe mijn kleren aan. Terwijl ik met mijn make-up bezig ben komt Tom binnen. Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt een kusje in mijn hals. "Tommi." zeg ik lachend. In leg mijn borsteltje neer en draai me om. We kijken in elkaars ogen en dan drukt hij zijn lippen op die van mij. Alsof de duivel ermee speelt gaat ook nu de deur open. We moeten echt wel eens leren om die op slot te doen! We kijken op en zien weer mam staan die ons raar aankijkt. "Wat waren jullie bezig?!" "Ik, inspecteer of, Bill, zijn adem nog fris is?" Probeert Tom. Mam trekt een wenkbrauw op. "Ja, als ik hem moet kussen moet hij wel tenminste een frisse adem hebben hoor!" Mam kijkt ons nog even raar aan maar gaat dan toch weg. Wanneer ze onder is barsten Tom en ik in lachen uit.

[reacties??]


Reacties:

1 2

NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 10 mei 2010 - 21:50:
my god'
dat zal k dus nooit geloven :3


Hugbear
Hugbear zei op 22 maart 2010 - 20:25:
kan me niet voorstellen dat Simone dat geloofde :'


amarantha
amarantha zei op 17 jan 2010 - 17:22:
geweldigg


xNadezhda zei op 3 juli 2009 - 10:44:
"Ik, inspecteer of, Bill, zijn adem nog fris is?" Probeert Tom.
Omg, loser, dat gelooft ze toch nooit!
Wha, Melissy, ik wou precies hetzelfde zeggen, "wat moet Simone wel niet denken" x'D
Straks heeft ze iets door, dat gaat nog lollig worden

Snel meer?

<3


MissGibson
MissGibson zei op 2 juli 2009 - 23:47:
Simone heeft het door
jaja
snel verder meid
I like it
<33