Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » Als vrienden bij elkaar komen is er altijd feest

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:52

345

0

230



Als vrienden bij elkaar komen is er altijd feest

Ik leg Skrolan op het tapijt en ze ligt op haar buikje. Ik zet de tv aan op een tekenfilmpje. Ze probeert dan op haar poepje te gaan zitten en het lukt al aardig. Als ze eindelijk op haar poepje zit kijkt ze naar mij. "Flinke meid."Zeg ik. De deurbel gaat. Ik sta op en ik neem Skrolan ook maar mee. Ik doe de deur open en Jacqueline staat samen met Gustav Junior in haar armen in het deurgat. Ik geef haar een kus en ik geef Gustav Junior een aai over zijn hoofdje. "Kom erin." Zeg ik Jacqueline volgt mij naar binnen en ik laat haar Gustav Junior in het wiegje van Skrolan leggen. Ze gaat in de zetel zitten en ik leg Skrolan terug op het tapijt. "En hoe stel je het buur?" Vraagt Jacqueline al lachend "Super hé, en jij? Is Gustav Junior een beetje rustig?" Vraag ik. Jacqueline doet haar mond open en daar gaat juist de deurbel. Jacqueline schiet in de lach en ik loop snel naar de deur. Ik doe open en Kelly staat er samen met Katrien en Laura. "Kom binnen meiden." Zeg ik. Ze lopen allemaal binnen en dan gaat de deurbel weer. Ik draai me om en ik doe open. Melissa staat voor de deur. Ik laat haar ook binnen. Onze zetel zit bijna vol. Ik kan mij er juist nog tussen zetten. We zitten lekker te babbelen over de jongens. Na een uurtje hoor ik een sleutel in het slot gaan. Ik kijk achter me en Bill en de rest staan een beetje verbaast te kijken. "Wow, meiden vergadering?" Vraagt Bill We knikken allemaal te samen. "Dan gaan we ons er maar bijvoegen he." Zegt Tom. Ze pakken allemaal een stoel en komen zich erbij voegen. "Wat zou je er anders van zeggen dat we barequeën?" Vraagt Bill "Supper!" Roepen we in koor We gaan de barbeque buiten gaan klaar zetten. Melissa en Laura zijn achter het vlees. Ik, Kelly en Jacqueline zetten de tafel en de jongens die staan een beetje rond de barbeque.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.