Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » Nieuwe buren xD!!!

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:53

331

0

174



Nieuwe buren xD!!!

Ik lig nog in mijn bed. Bill die ligt op mijn borst te slapen. Ik wrijf door zijn haar. Hij doet langsaam zijn ene oog open en glimlacht naar mij. Dan valt hij terug in slaap. Ik hoor geluid uit de tuin naast de onze. Ik loop naar het raam en kijk naar de tuin van Jacqueline en Gustav. Het komt niet vanuit de tuin van Jacqueline en Gustav. Het kan toch moeilijk van de tuin van de andere kant naast ons zijn? Er woont daar niemand. Ik kijk door het raam en ja hoor. De verkoper staat in de tuin met een jongen en een meisje en die hebben nog een kindje bij hun. Ik denk zoiets als pas geboren. De jongen heeft oversized kleren aan en dreadlocks en een pet. Iedereen kan dat hebben denk ik. Dan kijk ik naar het meisje. Zwart kort haar, normaal gekleed. Dan draaid de jongen zich om. Mijn mond valt open. "Tom???!!! " Bill schiet wakker. Hij kijkt mij wazig aan. Ik wijs naar de tuin. "Volgens mij krijgen wij nieuwe buren."Zeg ik. Bill komt naast mij staan en zijn mond valt ook open. "Nooit gedacht dat mijn eigen broer mijn buurman zou worden." Zegt Bill verbaast. Ik lach. Ik loop dan naar de kamer van Skrolan. Die ligt nog als een roosje te slapen. Ik ga terug naar de kamer van ik en Bill. Ik doe de deur open en Bill zit al kleren uit te zoeken. " Wat is Mister Kaulitz van plan?" Vraag ik. "De nieuwe buren even goeiedag gaan zeggen." Zegt hij. Ik draai met mijn ogen en ik volg dan maar zijn voorbeeld. Hand in hand lopen we naar buiten. Tom, Kelly en de verkoper komen de tuin uit. "Hier, onze nieuwe buren." Zegt Bill lachen. Kelly en Tom lachen. Dan handelen ze met de verkoper af en lopen op Bill en mij af. "Zo, wij worden buren." Zegt Kelly We lachen en Kelly en Tom komen mee naar binnen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.