Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » Happy B-Day Skrolan

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:53

352

0

205



Happy B-Day Skrolan

Skrolan ligt nog te slapen als een roosje. Ik en Bill lopen heel stilletjes naar beneden. Bill pakt geld en geeft me een kusje. Hij moet achter de taart voor Skrolan haar verjaardag. terwijl Bill weg is begin ik slingers en ballonnen op te hangen. Kelly helpt me wat. Als dat gebeurd is komt Bill juist thuis. Ik bel naar Gustav&Jacqeline, Laura en Georg. Als iedereen er is gaan jullie naar de kamer van Skrolan en op mijn teken beginnen we allemaal te samen Happy Birthday te zingen zodat ze wakker word. Ze doet langsaam haar oogjes open en ze lacht. "Gelukkige verjaardag meisje." Zeg ik. Ik til haar op en geef haar een dikke smakkert op haar bolle wangetjes. Bill komt naar haar toe en doet hetzelfde. Ze kijkt een beetje verwondert rond. "Allemaal mij?" Vraagt ze Ik knik. Ze begint een beetje te glimlachen. Dan komt Kelly naar haar en ze kijkt met grote oogjes naar haar. Tenslotte is Kelly haar tante en meter. Ik geef Skrolan aan Kelly en die geeft ook een dikke smakkert op de bolle wangetjes van Skrolan. Zo gaat het verder tot dat ze terug aan mij gegeven wordt door Laura. Ik doe neuze neuze en we gaan dan naar beneden. Ze keek met grote ogen naar de living. " Allemaal mij?" Vroeg ze weer. Ik knik opnieuw. Ik zet haar bij de rest van de kindjes en we gaan aan tafel gaan zitten. We spreken af wanneer we de pakjes gaan geven. Dan hoor ik mama. Ik kijk en Skrolan staat naast mijn stoel. Ik kijk haar raar aan en ik kijk dan naar Bill. "Liefje, hoe kom je hier?" Vraag ik verward "Stap." Zegt ze Ik kijk haar met grote ogen aan. Iedereen trouwens. Bill staat recht en tilt Skrolan op. Hij danst met haar in het rond. "Mijn dochter kan wandelen." Zingt BillSkrolan zit haar dood te lachen. Iedereen kijkt hem raar aan. Ik ook. Dan zet hij Skrolan weer veilig op de grond neer en Skrolan probeert te stoppen met lachen. Bill gaat terug zitten en doet alsof er niets gebeurt is.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.