Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 15

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:42

309

9

511



15

[Simone pov]

Er is iets goed mis met die twee! Oke, ik begrijp ook wel dat als je in zo'n film speelt dat je moet oefenen en dat je anders met elkaar omgaat, maar zoals die twee.... Ik ga naar de garage om nog wat was in te steken. "Wat gaan we straks doen Tommi?" Bill die Tom 'Tommi' noemt? "Willen we straks naar de film gaan? Daar zit niemand ons.." "Ja! Tommi je bent een schatje!" Ik haast mij naar de keuken en gooi de deur open. Tom zit gewoon op zijn stoel en Bill staat met zijn armen om Tom heen geslagen achter hem. Ze kijken me beide aan, en ik hun ook! "Wat...?" Tom wijst naar de tekst van de film die voor hun op tafel ligt. Ow, ze waren hun tekst aan het oefenen. "Sorry." zeg ik terwijl ik naar hun lach. "Is niks mam." Zegt Bill terwijl hij Tom loslaat. Ik kijk nog even naar hen en ga dan maar weer naar de garage.

[Bill pov]

Wanneer mam weer naar de keuken is ga ik op Tom's schoot zitten. "Zou ze altijd geloven dat het voor de film is?" "Ik weet het niet, maar zolang we het script bij haar weghouden kunnen we het proberen." Ik grijns en druk een kusje op zijn lippen. "Ik heb zin in straks, wie weet gaan Geo en Gus ons weer met open mond aankijken." "Dat gaan ze sowieso doen." "Hoezo?" "Staat in het script." "Ow, was ik al vergeten." "Weet je, misschien krijgen we ze zover dat zij ook eens gaan zoenen." zegt hij met een wenkbrauwiebel. Ik beeld het me in en krijg een grijns op mijn gezicht. Ik schud het beeld uit mijn gedachten. "En welke film had je in gedachten voor straks?" "Geen idee, maar maakt het uit?" "Zolang we op de laatste rij zitten niet, nee."

[reacties??]


Reacties:

1 2

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 16 aug 2009 - 21:12:
ik dacht eve dta ze gepakt werden maar ze zijn hets lim afx'D


inke
inke zei op 5 juli 2009 - 23:57:
Vet!!
Ga je snel verder??


Melisande
Melisande zei op 5 juli 2009 - 15:34:
Whooow XD Genialiteit XDXD
G-cest inderdaad zeg XD *ook plat*

Ga je snel weer verder?

Xx Melissy


MissGibson
MissGibson zei op 3 juli 2009 - 23:10:
ik wil een nieuw stukje!!
echt geweldig die 2
I Twincest


achiestalker
achiestalker zei op 3 juli 2009 - 21:24:
Lol