Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » Familie feest

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:54

250

0

187



Familie feest

Vandaag is het familie feest voor Skorlan haar verjaardag bij Simone en Gordon. Ik doe Skrolan in een badje en was haar haar. Ik haal haar dan uit het badje en droog haar mooi af. Ik doe haar kleedje aan die ze van Simone gekregen heeft. Ze is echt prachtig. Ik til haar op en loop met haar naar beneden. Daar staat Bill al met de auto sleutels in zijn handen. Hij lacht naar me en ik geef hem een kusje. We gaan in de auto en ik zet Skrolan bij mij op de schoot. Als we aangekomen zijn bij het huis van Simone en Gordon parkeert Bill de auto voor de deur. Tom, Kelly en Katrien zijn er ook al. Bill belt aan de deur en Simone doet open. Ze glimlacht en begroet ons hartelijk. Ze laat ons binnen en pakt Skrolan effe over van mij. We begroeten iedereen en dan gaan we in de zetel zitten. Skrolan mag haar pakjes al open doen. Van Simone en Gordon heeft ze een pakje kleertjes gekregen. Het zijn echt mooie. Er zit zelfs een T-shirt bij van Tokio Hotel. Ik kijk naar Bill en Tom en ik zie ze glimlachen. Als het middag is gaan we met zen allen aan tafel. Simone had spaghetti klaargemaakt. Rond drie uur aten we dan taart en dronken we champagne. Skrolan probeerde mijn glas iedere keer vast te nemen maar ik trok hem iedere keer weg. Als het avond werd gingen we terug naar huis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.