Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Süchtig {Complete} » Deel 2 Afraid - Yellowcard

Süchtig {Complete}

3 juli 2009 - 17:40

291

1

210



Deel 2 Afraid - Yellowcard

Woeps, a day to late. Sorry!

Bill:
Ik word langzaam wakker, strek me uit en gaap. Hoe laat is het? In plaats van op de klok te kijken word mijn blik naar de tv getrokken. Fuck, hij staat nog aan! Ik gooi de dekens van me af en loop naar de deur. Ik zucht opgelucht als ik merk dat die nog op slot zit. Ik ben gister gewoon tijdens het kijken in slaap gevallen. Jezus… Ik moet voorzichtiger worden. Stel je voor dat Tom binnen was gekomen? Ik heb geluk dat ik mijn deur op slot had gedaan. Stel je voor, dan had hij nu alles geweten. Ik ril bij de geachte en zucht dan. Ik moet altijd mijn deur op slot doen en de spullen opbergen. Netjes in mijn nachtkasje, want daar zit een slot op. De sleutel bewaar ik in een broek die hier in de kast hangt. Die broek is toch oud en draag ik nooit meer. Ik schrik als ik iets zie bewegen op de televisie. Ik blijf kijken, minuten gaan voorbij. Totdat ze van het beeldscherm verdwijnt. Ik zucht en berg alles netjes op. De sleutel verdwijnt in mijn broek en ik open mijn slaapkamer deur. Hoelang nog? Wanneer houd dit op?
Nooit, dit kan jaren lang doorgaan, tot dat ik een echt meisje tegen kom. Of…
Ik voel me opgewonden worden. Ik moet gewoon zorgen dat ik haar vind! Dat ik haar tegen kom! Als ik bij haar ben, zou ik alles uitleggen. En dan ben ik van dat verschrikkelijke geheim af. De jongens zouden het dan wel snappen. Als ze zien hoe bijzonder ze is. Ik kan haar helpen, ik kan haar gelukkig maken. Ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat moet doen. Ik weet helemaal niets van haar…


Reacties:


Vespertine
Vespertine zei op 11 aug 2009 - 9:34:
Wat is er aan de hand? o.o"