Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig} » Who, Me, Eh?

Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig}

3 juli 2009 - 18:41

462

6

413



Who, Me, Eh?

**Eerste deel, I suck XD lees en laat reactie achter plz**

Je zit op je bed, je wrijft met je hand langs de pijnlijke plek op je achterhoofd.
Je was het nieuwste Akatsuki lid, en dat had zo zijn min kanten. Je had de kleinste kamer, laagste rank, en je werd door de meeste gebruikt om het vuile werk op te knappen. Je wist nauwelijks de namen van de meesten! En de meesten wisten jouw naam niet.
Je had alleen Tobi je naam verteld, mij die was hij natuurlijk alweer vergeten…
Je haatte het bij de Akatsuki, maar je was lid geworden omdat je ouders dat wilden, zij waren criminelen, en jij werd ook zo opgevoed.
Er wordt op de deur geklopt, je staat op en wankelt ernaartoe, je hebt problemen met de deurknop vinden, je ziet nogal wazig. Als je hem eindelijk hebt gevonden doe je de deur open.
“Werd tijd.”¯ Hoor je, je wrijft in je ogen, je kan niet zien wie het is, oranje haar? Nee. Blauwe huid? Nuh-uh. Zwarte paardenstaart? Noppes. Je ziet het gewoon niet, meestal herken je iemand aan die paar dingen, maar je kan het echt niet zien.
De persoon voor je duwt wat in je handen.
“Je mag de boel opruimen.”¯ Zegt de stem, je knikt.
“Alles, eh?”¯ Vraag je. Je had een tik, die hadden jouw ouders ook, je zei achter elke zin ‘eh’.
“Nee duh!”¯ De deur wordt dichtgetrokken voor je neus, je zucht en begint jouw kamer te vegen met de bezem die die gast in jouw handen heeft geduwd.
Je wrijft nog eens in je ogen, je ziet al wat meer dan eerst.
Je loopt je kamer uit en trekt je jas wat strakker om je heen, je begint weer te vegen.
Je voelt iets achter je ogen prikken, je wilde hier helemaal niet zijn, maar toch was je hier, zodat je ouders trots op je konden zijn.
“He, gaat het, un?”¯ Hoor je, je schrikt en kijkt op. Het is die jongen met dat lange blonde haar dat in die paardenstaart zit, en met die blauwe ogen. Nou ja, jongen, hij leek wel op een meisje.
Je knikt.
“Ja, gaat wel, eh.”¯ Mompel je.
“Niet liegen, als het goed gaat dan huil je niet, un.”¯ Zegt de jongen, je kijkt verbaasd op.
“I-ik huil niet, eh!”¯ Zeg je, je knijpt je ogen dicht en veegt harder, de jongen trekt de bezem uit je handen.
“Oh jawel hoor, waarom huil je, un?”¯ Vraagt hij, je schudt je hoofd.
“… Geen zin om erover te praten, eh.”¯ Zeg je.
“Oké dan, un. Ga maar naar je kamer, kan je weer rustig worden, un.”¯
Je schudt je hoofd.
“Dan krijg ik straks ruzie omdat ik niet aan het vegen ben, eh.”¯
“Ik zeg wel dat je van mij naar je kamer moest, un. Trouwens, ben jij niet dat nieuwe lid, un?”¯
Je knikt.
“Ik ben Deidara, hoe heet jij, un?”¯ Vraagt de jongen, die blijkbaar Deidara heet.
“Kohaku, eh.”¯


Reacties:

1 2

Aimeka zei op 19 juli 2011 - 11:49:
hihi, geinig, eh, un, eh, un


milosafarm
milosafarm zei op 28 juni 2010 - 17:51:
Lol die tikjes zijn egt grappig . Ik heb altijd een tik dat ik uuuuh zeg als ik er niet uit kom of gwn geen zin heb om te praten

-gaat verder lezen ^^-

PS. Leuk geschreven!


SonadowLover
SonadowLover zei op 27 okt 2009 - 21:11:
Un. Un. Un.

*trauma*

eh. Eh. Eh..

*hey.. dat lijkt op mijn tik ._.*


KawaiiGirl
KawaiiGirl zei op 8 juli 2009 - 21:14:
hihi.
leuke tik.
-gaat naar volgende hoofdstuk-


DreadQueen
DreadQueen zei op 5 juli 2009 - 7:51:
Snel een vervolg maken!!
Xx.