Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » Bij Gustav en Jacqueline

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:54

303

0

197



Bij Gustav en Jacqueline

Jacq is onderweg naar haar eigen huisje met Gustav junior, aleen hij doet een beetje huilen onderweg.. Jacq sust het kleine mannetje heen en weer, maar hij blijft huilen! Ze komt binnen en ploft op de bank en haalt haar borst te voorschijnt en geeft het kleine ventje eten... Eindelijk stil.. De voordeur gaat open. Gustav komt binnen gelopen en hij geeft haar een zoen en kijkt hoe Jacq de borst aan Gustav Junior geeft. Als hij genoeg heeft legt ze hem in zijn wiegje en gaat bij Gustav op de schoot zitte. Jacq glimlacht en geeft Gus een klein kusje.. "Oww jou heb ik gemist!!" Opeens begint de kleine Gustav wat te brabbelen, Gus en Jacq kijken verbaast op. Ze staan op en ze gaan kijken wat Gustav Junior zit te doen. Hij zit mooi recht in zijn wiegje en lacht naar Jacq en Gus. Jacq wrijft over zijn wangentjes en geeft hem dan een kusje op zijn voorhoofdje.Ow jij bent echt een grote jongen van papa en mama!! Ze glimlachen naar het kleine ventje! "Gaat Gustav jnr nu een slaapje doen". Gus jnr ligt zich zelf voorzichtig neer en doet ze duimpje in z'n mondje Ze gaan terug naar de zetel en Gus zet de tv aan. Jacq kruipt dan dicht tegn hem aan en legt haar hoofd op zijn schouder. Hij geeft een zoentje op haar wang en legt zijn arm om haar schouder. Er is eigelijk niet veel boeiends op de tv, maar Gustav vind alles wel intresant op de tv.. Ze zucht en sluit je ogen..En luistert naar gustav's hartslag.. Ze hoort dat de tv uit gezet word en dat ze een klein kusje in haar nek krijgt. ZE doet haar ogen open en ze ziet dat Gustav naar haar lacht. "Ga je mee gaan slapen?" Jacq knikt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.