Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » Scheisse!!! Hoe moet ik dit nu vertellen???

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:55

298

0

191



Scheisse!!! Hoe moet ik dit nu vertellen???

* Silke pov*



Nou ja zeg, ik moet nu al normaal een week mijn maandstonden hebben... en ik heb ze nog steeds niet. Toen ik zwanger van Skrolan was had ik ook mijn... Ow wacht eens even.. zwanger??? Nee dat kan toch niet, of toch? Ik loop naar beneden en ik ga Skrolan uit haar parkje halen. Ik doe haar jasje aan en ik ga met haar naar Kelly (die eigenlijk gewoon naast ons woont ) Ik druk op de deurbel en ik wacht. Kelly doet open. "Heeey kom erin." Zegt Kelly vrolijk. Ik lach een beetje en ik ga naar de living. "Uh.. Kelly ik moet iets zeggen." Zeg ik Kelly knikt en kijkt me vragend aan. Ik zet Skrolan in de zetel en ik ga naast Kelly zitten en ik fluister in haar oor. "Je bent wat!!" Roept Kelly. "Ik weet het niet zeker." Zeg ik. Kelly denkt even na en dan klapt ze in haar handen. " We halen een test!" Roept ze vrolijk. Ik stem in en we doen onze jassen aan. Ik neem Skrolan en Kelly Katrien en samen gaan we naar de apotheker. Daar aangekomen ga ik naar de kassa en ik vraag verlegen een zwangertest. Als we hem gekregen hebben en ik betaalt heb spurten we zo snel mogelijk naar het huis van Kelly. Daar aangekomen ga ik naar het toilet. Ik kijk naar de test en doe hem dan toch. Ik moet 5 minuten wachten. Ik pak hem mee naar Kelly en we zitten daar ongeduldig te wachtn. Als de vijf minuten om zijn kijken ik en Kelly naar de test. Ik kijk naar Kelly en zij naar mij. Dan omhelst ze me. "Proficiat meisje." ZEgt ze Ik glimlach en ik kijk haar dankbaar aan. Maar hoe moet ik dat nu aan Bill vertellen???


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.