Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » After that one beautiful night in Zimmer 483.. » Nja ben je nu boos?

After that one beautiful night in Zimmer 483..

11 okt 2008 - 16:55

245

0

173



Nja ben je nu boos?

Ik ben ondertussen al thuis. Bill kan elk moment thuis komen. Ik hoor de deur toe slaan. Bill komt met een grote smile binnen in de living. Ik lach naar hem en hij komt naast me zitten. Schatje, wat isser?" Vraagt Bill. Ik zucht en ik kijk hem aan. " Zou je het erg vinden als je nog een keer papa wordt?" Vraag ik verlegen aan hem. "Nee, helemaal niet. Waarom vraag je dat?" Vraagt Bill. Ik probeer de woorden te vinden. " Nu ja , ik ben terug zwanger." Zeg ik stil. Bill zijn ogen worden groot. "Wordt ik weer papa?" Vraagt Bill. Ik knik zachtjes. Bill staat recht, ik kijk naar hem en hij begint te dansen. " Ik wordt papa!!! Ik wordt papa!!!" Roept Bill blij. Hij geeft me een innige tongzoen. Ik kijk Bill blij aan. Tuurlijk ben ik blij, hij wilt ons kindje. Bill loopt dansend de gang in en pakt onze jassen dansent en gaat dan terug naar de living. Hij helpt mij mijn jas aandoen en dan doet hij zijn jas ook aan. Dan loopt hij naar het parkje van Skrolan waar ze fijn zit te spelen. hij haalt haar uit het parkje. Hij doet haar jasje ook aan. Dan pakt hij haar op zijn schouder en we gaan naar Kelly en Tom. Daar vertellen we alles en vragen we ook als zij meter en peter willen zijn. Ze willen dat natuurlijk. Ik ben zo blij, Bill kan nu de zwangerschap meemaken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.