Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Het Moordenaarsgilde » ~Catherine~

Het Moordenaarsgilde

7 juli 2009 - 14:12

320

1

231



~Catherine~

Het is wat kort, srry.

Ik klopte op de houten deur van Catherines kamer. Ik hoorde een stem. Een andere stem. Niet die van Catherine. Ik deed de deur open. Een andere vrouw was bezig Catherine te verbinden. Mareicha! Waarom kom je me bezoeken Ik ben gemeen tegenover je. Jaloers. Een gevoelloos iemand! Ga weg Ik bleef staan. De andere vrouw verdween. Een stuk, wit stof was om haar arm gebonden. Vrede zij met je. Zei ik. Weer zo een uitspraak van de Hashashin. Er viel een stilte. Wat was er gebeurd, Catherine? De poort stortte in! Ja, duh! Dat zag ik natuurlijk ook wel! Zo kende ik haar weer! Nou, vertel.zei ik. Robert viel ons gelijk aan met zn soldaten. We vochten. Ik was samen met Jericho. Rug aan rug. We praatten terwijl we vochten. Opeens vocht hij naar de andere kant met de vijand. En opeens hoorde ik Er rolde langzaam een traan uit haar oog. Hij was je beste vriend, die Jericho. Zei ik. Ze knikte. Hij viel op de grond. Bloed overal. Ik liet mijn gevecht met rust en wilde hem helpen. Ik knielde bij hem neer. Maar hij was al dood aan het gaan. Hij blies nog Vrede zij met je uit en was dood. Ik wilde opstaan, maar ik voelde een grote pijn door mijn arm gaan. Weer overal bloed. Ik viel op de grond zonder dat ik het wist. Robert en zn maatjes gingen weg. De andere broeder hielp me overeind. Hij beviel me om weg te gaan. Hij zat ook onder het bloed. Nou dus ik ging langzaam weg. En dat was het wel zon beetje Maar ik beloof echt voortaan aardig te zijn voor je! Ik hoorde Altaïr. Mareicha! We moeten gaan! Ik keek naar Catherine. Ga. Het zal wel je eerste aanslag kunnen zijn. Ik kan niet mee, maar dat begrijp je wel, zeker. Ik verliet de kamer en zag Altaïr voor de hoofdingang staan.


Reacties:


SonadowLover
SonadowLover zei op 23 nov 2009 - 18:47:
Kun je het melden als je met dit verhaal doorgaat? ik zou het leuk vinden om verder te lezen o3o