Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig} » Are You Afraid, Eh?

Musician's Heart, Stolen By An S-Ranked Criminal Artist.. .:Deidara Love Story:. {Bezig}

8 juli 2009 - 21:19

690

5

335



Are You Afraid, Eh?

**Ik weet dat in de serie geen iPods zijn, boeit me niet, ze hebben wel koelkasten enzo, maar geen auto's? wtf, dus nu hebben ze wel iPods en moderne muziek enzo >.> Pech voor jou xP** **Ja, je hebt soms aggresieve buien xD**

“Kohakueh?”¯ Vraagt Deidara.
“Nee nee, eh. Zonder de ‘eh’, is een zenuwtik, eh.”¯ Mompel je, je wrijft nog eens in je ogen.
“I-ik ga weer naar mijn kamer!”¯ Zeg je, je draait je om en wil je kamer weer inlopen, maar Deidara pakt je arm vast.
“Gaat het weer, un?”¯ Vraagt hij, je knikt en glimlacht, dan loop je je kamer in en doet de deur dicht en op slot.
Je zucht en gaat weer op je bed zitten, je pakt je iPod onder je kussen vandaan en begint naar de muziek te luisteren. Meeste muziek is best wel ouderwets, zoals Robbie Williams, Wham en de Red Hot Chili Peppers, maar er staat gelukkig ook caramelldansen op, en andere meer moderne muziek.
Je zet je iPod aan, en je hoort… Wtf?! Wham?! Daar was je toch niet gebleven?
Je herkent het nummer- freedom. Best een cool nummer eigenlijk. Je kent de tekst uit je hoofd.
Je gaat op je bed staan en begint mee te zingen.

Everyday I hear a different story
People say that you’re no good for me
Saw your lover with another
And she’s making a fool of you
If you loved me baby, you’d deny it
But you laugh and tell me I should try it
Tell me I’m a baby and I don’t understand
But you know that I’ll forgive you
Just this once, twice, forever
‘Cos baby, you could drag me to hell and back
Just as long as we’re together
And you do~

Als je aan het zingen was had je nooit last van je zenuwtik, net zoals iemand die stottert en dat ook dan niet heeft.
Je hoort ineens iemand kloppen op de deur. “Kap es met dat lawaii!”¯
“Pech voor jou vriend, eh!”¯ Roep je, je springt van je bed af en slaat met je vuisten op de deur.
“Kom vechten dan, eh!”¯ Roep je, dit was weer één van jouw aggresieve buien.
Je haalt de deur van het slot, gooit het open en springt bovenop de gene die voor je stond, de gene duurt je ruw van hem af.
“Chill man!”¯ Roept hij. “Dat je van de Itsiyana familie bent geeft je geen voorrecht om anderen in elkaar te slaan ofzo.”¯ Het is die jongen met die paardenstaart, je weet zijn naam niet.
Je mompelt wat, staat op en je wil je kamer weer inlopen.
“Wat is je naam eigenlijk?”¯ Vraagt de jongen.
“Kohaku, eh. Zonder dat ‘eh’, dat is een zenuwtik, eh.”¯ Mompel je.
“En jouw naam, eh?”¯
“Itachi Uchiha.”¯
“Oh, die gast die iedereen van zijn clan heeft uitgemoord, eh? Jou ken ik wel, eh.”¯ Zeg je, je hoort Itachi wat grommen, maar je hebt de deur alweer achter je dicht getrokken, je loopt naar het hok toe met je hagedissen. Je maakt het hok open en Dai en Akina klimmen gelijk je arm op.
“Gelukkig heb ik jullie nog, eh.”¯ Zeg je vrolijk, vroeger stond je ook wel bekend als het hagedissen-meisje, en daarom werd je veel gepest. Het maakte je niks uit, je hield van Dai en Akina, ze waren al best oud, 7 ofzo, maar ze konden nog vele jaren mee.
Er word weer op de deur geklopt.
“Wat de fack heeft iedereen vandaag, eh?”¯ Zeg je, je doet de deur open, het is Deidara.
“Wassist, eh?”¯
“Heb je laten vallen, un.”¯ Zegt Deidara, hij geeft je je hoofdband, met de streep door het Hidden Leaf Village symbool. Je pakt de hoofdband en bind hem om je hoofd.
“Arigatou, eh.”¯ Zeg je, Deidara glimlacht.
“Had niet eens door dat ik hem had laten vallen, eh.”¯ Lach je, dan zie je dat Deidara beetje bleekjes word, hij wijst naar je schouder.
“W-wat is dat, un?”¯ Vraagt hij, je kijkt naar je schouder, Dai en Akina zitten daar nog.
“Oh, dat zijn mijn hagedissen, eh, Dai en Akina!”¯ Zeg je vrolijk, dan kijk je nog eens naar Deidara, die beetje bleekjes ziet.
Je pakt Dai van je schouder, Dai is de grootste van de twee. Je houdt Dai vlaak voor Deidara zijn neus.
“Oooh eng hé, die hagedissen, eh?”¯ Zeg je met een gemeen glimlachje.
“Haal het weg, un!”¯ Roept Deidara en hij springt naar achteren, je schiet in de lach.
“Nooit gedacht dat jij bang zou zijn voor een onschuldig hagedisje, eh!”¯
“Onschuldig, un?! Ik zie gewoon aan dat beest dat hij mijn vinger eraf wil bijten, un!”¯


Reacties:


milosafarm
milosafarm zei op 28 juni 2010 - 17:56:
Ik lachte me stuk met die stukje van bange Deidara


SonadowLover
SonadowLover zei op 27 okt 2009 - 21:15:
oooohhhh

ich habe auch eine hagedis... *moet duits leren* of is hagedis nou mannelijk...

Maar, anyway.. die bijt men vinger d'r WEL af


KawaiiGirl
KawaiiGirl zei op 9 juli 2009 - 9:58:
lol!
Deidara bang voor hagedissen!
En carameldansen!!
YAAY VOOR CARAMELDANSEN!!!!


DreadQueen
DreadQueen zei op 7 juli 2009 - 13:35:
vet komisch!!
nu snel de volgende!!
Nog thx voor je bericht!!!
Xx.


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 7 juli 2009 - 11:16:
Ha ha!!!! ^-^ Deidara bang zijn voor hagedissen!!! Dat is zo Kawaii!!~<333333