Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » de onmogelijke liefde » de onmogelijke liefde(4)

de onmogelijke liefde

7 juli 2009 - 18:19

430

0

187



de onmogelijke liefde(4)

ze ontwaakt uit haar diepe slaap........

daar sta ik dan kijkend naar het mooie bos, die zo fleurig en kleurig is en die bijna op het punt staat uit de stilte van de nacht te gaan ontwaken.

ik ben net ontwaakt van een slaap die voor mijn gevoel heel lang duurde want ik ben zo uitgeput!

hoe lang het duurde weet ik neit maar dta eht lang was wist ik wel. en ik voelde aan mijn gezicht en daar hing ene bevroren traan ,een traan die waarschijnlijk door de koude kille nacht is bevroren ,dus dta betekende dat er voor ik in slaap viel iets ergs was gebeurd dat ik treurde.

en ik treur niet vaak dus ik merk dta er iets heel ergs was. met veel gedachtes in mijn hoofd loop ik door het bos opzoek naar voedsel en naar een plek de dag door te brengen. want in mijn kist blijven had ik geen zin in. ik moest wle snel ene donkere plek vinden want zoasl je weet houd een vampier niet van licht ,maar wat ik wel merk is dat het ongeveer 6uur s'ochtends is en dat ik voor 8 uur een plek gevonden meot hebben. ik loop nadat ik al mijn voedsel ehb opzoek naar een donkere plek maar zo makkelijk is dat nog niet. en terwijl ik door strompel zie ik het dag licht en val in 1 keer neer en voel aan mijn hoofd en dan....................................

na een paar uur kan ik weer opstaan en voel me weer helemaal fit.

ik loop naar het meer om wat water te gaan drinken en dan zie ik het.....................................





ik zie normale benen en normale mensen tanden.

en ik zie mooie helder blauwe mensen ogen,

en dna dringt het tot me door! ik ben door eht licht in een mens veranderd en een bloedmooi mens nog ook. nog verbaast en nadenkend loop ik naar een zonnig plekje met veel diertjes en merk dna pas op dta ik ook in 1 keer tegen licht kan en dta ik eht nog mooi vind ook. en normaal zijn de diertjes bang voor me en schrik ik ze af maar nu.

benaderen ze em in 1 keer en komen op mijn schoot zitten. telkens dringt het meer tot me door,ik ben een mense ,een bloed mooi liefelijk mens!!!!!!!!!!!!!

en dan schiet er weer iets door mijn hoofd................................................

ik zie nu beelden van wat er is gebeurd voor mijn lange diepe slaap. ik zie hem voor me,de wolf mijn liefste wolf. en dan hoor ik de zin door mijn hoofd,

ik ga trouwen met een prinses,ik ga trouwen emt een prinses. na die gedachte moet ik weer huilen maar dan..................................................


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.