Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » geheimen bij de waterval » de geheimen bij de waterval(2)

geheimen bij de waterval

7 juli 2009 - 20:06

604

1

200



de geheimen bij de waterval(2)

het ongeluk

ik was uit mijn gedahcten en ik keek op mijn horloge.

o nee het is al 7 uur en ik zou 6 uur thuis zijn.

mijn moeder zou kwad zijn en zou ze me weer meppen.

mijn vader heeft avond dienst en hij komt pas 12 uur thuis ofzo.

een avond alleen met mama was echt vreselijk.

ze vond niks goed wat ik deed.

ik stapte op mijn fiets en racete zo snel mogelijk,

langs de bomen en over alle wegen.

ik dahct alleen nog aan dat gezicht wat mijn moeder altijd heeft als ze weer wat heeft te mopperen op mij.......... kijk uit!!!!hoorde ik nog roepen,

maar het was al te laat.

ik kon me niet meer bewegen en hoorde allemaal stemmen en iets zeggen kon ik niet.



sunny?sunny? ..........ben je wakker?

dat was de stem van mama en ik deed mijn ogen open.

daar stonden ze papa en mama met bezorgde gezichten.

ik wou niet dat mama daar stond ,ik wou alleen zijn met papa. maar ik durfte het niet te zeggen dan zou mijn moeder weer zo gemeen kijken.

lieverd........lieverd ?

is er iets? dat was de stem van papa.

ik voel me zo zwak zei ik.

wat is er met me?

je bent aangereden door een auto je mag morgen weer naar huis...... ooh leuk zei ik.

dat wou ik niet want ik wist dat papa weer moest werken, mama was net weg gegaan en nu was ik alleen ,alleen met papa.......ik ga je missen zei ik.

ik snap dat wel,zei papa maar het is maar voor een jaartje en........maar pap er is iets wat ik je moet zeggen......uuhuh, moest ik het nou zeggen?zou papa het geloven? neeeh ik deed het maar niet.



een paar dagen later......

ik lig in bed, te denken ik zou weer naar school,

ik was de dagen na het ziekenhuis nog ziek geweest.

maar nu zou ik weer naar school.

oooh ik heb er echt geen zin in.

geen vriendin meer en ik voelde me altijd zo alleen de laatste paar maanden.

ik zat altijd alleen en de enigste die met leuk tegen me deed was mijn mentor maar die was ook de enige . ik ga maar naar beneden, papa is al weg en mama was bezig met eten.

ik ging aan tafel zitten en dronk een glas sap,

ik keek wat voor me uit en......oeps!!!

daar viel het op de grond,ik werd zo zenuwachtig van mama, en daar begon haar geschreeuw,doe eens nomaal.

ik probeer alles voor elkaar te krijgen,ik werk me verrot en wat doe jij?

jij zit maare wat op je kont en maakt mijn glazen stuk.

en ze smeet een bord naar me toe en het kwam tegen mijn hoofd,ik wreef op mijn voorhoofd en voelde bloed, toen had ik er genoeg van en pakte mijn spullen en ging naar de deur, maar toen......

toen schopte mijn moeder me het huis uit, en zei ga maar weg, loop er maar voor weg!!!

en wie moet het op ruimen?

je arme moedertje weer.

als papa er niet meer is kan ik je wat beter opvoeden,papa verwend je te veel.



ik zat op de fiets met mijn blauwe plekken en bloedend voorhoofd,zo kan ik toch niet naar school?

ik dacht dat ik me maar afging melden.

ik pakte mijn mobieltje en deed de stem van mijn moeder na.

ze trapten er toch niet in.



hallo met mevrouw piers van de bogerman college?

hallo met mevrouw bloem de moeder van sunny bloem,

uit h2b ik kwam mijn dochter ziek melden.

oke das geregeld.



zo dat was klaar , ik stapte weer op mijn fiets en fietste naar mijn eigen plekje.

na lang fietsen was ik er weer.

had ik er wel goed aan gedaan?

zo miste ik wel weer belangrijke dingen,maarja zo kon ik toch niet naar school?

ik ging weer op mijn rots zitten en pakte mijn schrift er weer bij en schreef een gedicht,


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 7 juli 2009 - 20:38:
Weer verbetering voor je ik ga niet alles verbeteren als je het niet erg vind
Haha...

Als er een zin staat met een punt erachter dan bij de nieuwe zin een hoofdletter.. Leest ook wat makkelijker

mijn moeder zou kwad zijn en zou ze me weer meppen.

Mijn moeder zou kwaad op mij zijn en ze zou mij weer gaan meppen! Beter te lezen

Ik bedoel het aleen goed. Ik probeer je beet je te helpen.
Ik ken ook niet zo goed schrijven hoor Maar ik dacht ah ik kan wel wat tips bij je neerzetten. Nou ja snel verder. Groetjes..