Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 16

A twincest story?!

11 feb 2010 - 13:35

414

10

503



16

Mssn met G-cest? Wie weet?? En ook bedankt voor de VELE recties!!!!

[Tom pov]


We horen de deur dichtvallen en ik kijk met een grijns naar Bill. Bill kijkt me met opgetrokken wenkbrauw aan, maar weet verdomt goed wat ik wil. Ik lik over mijn lippen hij begint ook te grijnzen. Ik 'sprint' naar hem toe, duw hem door mijn snelheid tegen de muur, en druk mijn lippen meteen op die van hem. Bijna meteen draait hij met zijn tong rond de mijne en laten we onze handen over elkaars lichamen glijden. Ik ga met mijn handen onder zijn T-shirt en hij doet hetzelfde bij mij, al duurt dat wat langer door mijn XXL-T-shirt. Het is echt zalig, ik moet zelfs bijna mijn best doen om niet te kreunen. "CUT!" Ow shit, dat is waar, het zijn op de set. We laten elkaar los en gaan naar de regisseur toe. "Oke jongens, jullie krijgen een half uurtje pauze." We knikken en gaan naar Georg en Gustav, die nog steeds raar naar ons kijken als we kussen. "Jammer dat die regisseur 'cut' riep." mompel ik. Bill slaat op mijn arm en ik grijns. "Alsof jullie verder durven gaan!" zegt Georg. "Echt wel!" verdedigt Bill ons. "Echt niet!" "Echt wel!" "Echt niet!" "Echt wel!" "Echt niet!" "Echt wel!" "Bewijs!" "Goed, " zegt ik. "maar op 1 voorwaarde!" "En die is?" vraagt Gustav terwijl hij zijn armen voor zijn borst kruist." Ik grijns. "Oke, 3 voorwaarden. 1. Jullie filmen NIETS! 2. Jullie zeggen dit tegen niemand!" "En 3?" "Jullie kussen daarna ook." grijns ik. Gustav kijkt ons met grote ogen aan. "Echt niet!" "Echt wel!" zegt Georg terwijl hij Gustavs arm vastneemt en hem meetrekt naar de kleedkamer. "Ik doe er alles voor om die 2 bezig te zien!!" we lopen achter hun aan naar de kleedkamer. Wanneer we alle 4 binnen zijn doet Georg de deur op slot. "Zo, begin er maar aan." zegt hij terwijl hij naast Gustav in de zetel gaat zitten en naar ons kijkt. We halen beide onze schouders op en drukken onze lippen op elkaar. Al snel zitten onze handen opnieuw onder elkaars T-shirts en het duurt niet lang voor we beide in een bloot bovenlichaam staan. Ik laat mijn handen over zijn lichaam naar beneden glijden en begin aan de knoop van zijn broek te prutsen. Ineens word ik door een koude hand weg geduwd. "We hebben genoeg gezien jongens!!" Het was dus Gustav die ons uiteenduwde. "Alley, nu is het jullie beurt he." Zeg ik grijnzend terwijl ik naar Georg en Gustav kijk.

[reacties??]


Reacties:

1 2

NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 10 mei 2010 - 21:53:
hehe
de buurt aan de G's
awesome geschreven


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 18:50:
Ghehe arme jongens dat ze uit elkaar getrokken worden. x'D.


Minority
Minority zei op 11 aug 2009 - 22:39:
Whahahaha!! Omgosh, ik lach me dood


MariTom
MariTom zei op 8 juli 2009 - 23:02:
Whahaha x'D

Gustav moet ze natuurlijk weer uit elkaar duwen XD
En nu zijn Georg& Gus aan de beurt! ^.^

En ze hebben niet eens iets door XD

Whaha, snel verder kiendje!


inke
inke zei op 8 juli 2009 - 15:37:
haha
geweldig!
ga je snel verder??
xx