Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » geheimen bij de waterval » de geheimen bij de waterval(3)

geheimen bij de waterval

8 juli 2009 - 23:31

529

1

202



de geheimen bij de waterval(3)

een bekend persoon komt op haar plek bij de waterval

Daar zat ik dan voor me uit starend naar de waterval.Die mooi naar beneden stroomde en de bloemetjes die,op de rotsen groeiden.Deze plek was zo mooi!als ik er was en ik om me heen keek kon ik even genieten, dat doe ik niet meer zo vaak.Mijn vader heeft het drukker ,en gaat nooit meer leuke dingen met me doen.Als we fietsten genoot ik ook zo.Niks om ons heen alleen mijn vader en ik.Opeens hoorde ik voetstappen op het schelpenpaadje en keek om.Ik moest zoeken met mijn ogen om te zien wie het was. Diegene liep nog ver weg.Ik kon zien dat het een meisje was.Een meisje met lang zwart golvend haar.Ze kwam dichterbij en daar was ze............het was lisanne.Ze keek me aan.Heel lang en we gingen op de rots zitten.We waren heel lang stil.Ik weet niet hoelang maar we keken alleen maar naar elkaar. Ik weet niet wat zei dacht, maar ik dacht aan de eerste keer dat we elkaar zagen.

Het klikte meteen, we waren 4 en zij zat te zwemmen aan het strand en ik lag op een zwemband ze zwom naar me toe en zag dat ik alleen was.Ze vroeg of ik met haar over wou gooien en dat deed ik, het was zo leuk.We bleven heel lang spelen totdat we weg moesten en een paar weken later ging ik voor het eerst naar de basisschool. En ik ging, hoe toevallig het ook was naar de groep van lisanne.En vanaf dat moment waren we onafscheidelijk.Tot ik verliefd werd op haar en me vreemd gedroeg.Ze vond me saai worden en ik durfte niks meer aftespreken alleen om haar blikken te ontwijken.Na een lange stilte , begon ik te praten en zei,waarom zijn we geen vriendinnen meer?ze wist het niet, ik ook niet zei ik.Wil je wel weer vrienden zijn?ja, knikte ze. ik begon je te missen.En ik vroeg me af of je het kwijt wilde.Er is iets met je, je deed de laatste paar maanden zo raar, je was geen sunny meer.De leuke,spontane meid.

ik knikte ,datweet ik maar......ik ben verliefd op je al een hele tijd maar ik durfte niks te zeggen.zo alles was eruit.Nu maar wachten op haar reactie.Het was weer stil, en toen zei lisanne had dat dan gezegd, dat kunnen we toch oplossen.Ik heb je ook iets niet vertelt maar ,ik liet het je maar niet merken.Ik dacht......ik dacht dat je het had gezien ofzo of had gehoord. En dat ik je af schikte.Want ik ben ook op jou.Ik was blij en zij ook .We kwamen tegen elkaar aan gekropen en zoenden elkaar. Dan weten we het.Maar niemand hoeft het te weten oke?Oke zei ik, dat vond ik ook wel fijn.Als we dingen doen samen is het hier.Is het nu aan ?Vroeg ik.ja zei ze, Hoe was je hier eigenlijk gekomen,hoorde je niet naar school?En was jij niet ziek?Ik en lisanne lachten,het was lang geleden dat we dat hadden gedaan. Lisanne zei dat ze had gehoord dat ik ziek was en dat ze me wou zoeken, ze wist niet waarom. Zijn we nu weer vrienden? Vroeg ik.Tuurlijk, we stapten allebei op onze fiets en fietsten naar huis ,Zij naar de hare en ik naar de mijne.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 9 juli 2009 - 17:55:
Heey ga snel verder Goed geschreven heb nu geen tips..
xx