Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 17

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:44

444

16

805



17

vooruit dan, op aanvraag van vele, met een stukje G-cest

[Gustav pov]

Dat gaan ze hier nu toch niet menen! Ik vind het al erg genoeg dat die 2 kussen voor een film, ik vind het erger dat ze zelfs hier gewoon.... dit doen, en dan denken ze dat wij ook nog even gaat zitten kussen! No way!!! "Geen denken aan!" "Och Gussie doe niet zo moeilijk." zegt Georg terwijl hij rechtstaat. Hij neemt mijn arm vast en drukt zonder enige waarschuwing zijn lippen op die van mij. De kus duurt maar zo'n 5 seconden, dan duw ik hem van me af. "DJeezus man! Wat heb jij net gedronken?" "Eerst wat Red Bull, daarna nog wat bier." Wat een combinatie! En wat een stank! Ik kan er niet om lachen, maar Tom en Bill liggen dubbel. Ik ga zitten en bekijk hen even. Bill zoekt steun aan de arm van zijn broer, en als die opkijkt begint Bill te blozen en lacht Tom vriendelijk. Er is iets met die 2. Ze zouden NOOIT met elkaar kussen, dat hebben ze zelf nog gezegd een paar weken geleden, bij mij thuis. Nu kussen ze voor een film, oke, dat begrijp ik wel, voor dat verhaal doe je veel!! Maar dat ze gewoon voor ons kussen, en zelfs zo ver kunnen gaan,..... en nu dit gedoe met dat blozen, ..... Er is volgens mij iets wat wij niet mogen weten.....

Ik en Georg zitten in de bar iets te drinken terwijl Tom en Bill met opnames bezig zijn. Nuja, ik denk dat ze nu wel klaar zullen zijn, een kwartier geleden moesten ze nog 1 scène opnemen. Ik drink mijn glas leeg en sta recht. "Ik ga even naar de twins." Georg knikt en kijkt verder naar het voetbal dat op TV is. Ik doe de deur open en heb meteen hetzelfde probleem als altijd. Waar moet ik nu naartoe? Ik besluit om de eerste gang links in te slaan, dan de 2 rechts, opnieuw links en dan weer rechts. Deze gang eindigt op een deur. Haha, ik kan dus ook de weg vinden zí²nder Georg! Ik neem de klink vast en doe de deur vol zelfvertrouwen open. Mijn mond valt open als ik besef wat ik zie. Bill zit op de tafel en Tom staat tussen zijn benen. Hun armen zijn om elkaar geslagen en hun lippen op elkaar gedrukt. What the hell? Dit mogen wij dus niet weten! "CUT! Gustav, wat doe je hier?!" Ik kijk rond, Ow shit, ik ben op de set beland! "Ik, ben de weg een beetje kwijt." De tweeling vind dat weer supergrappig en de regisseur zucht. "Kom, het is genoeg geweest voor vandaag. Breng u verdwaalde vriend maar weer naar de kleedkamer."

[Reacties???]


Reacties:

1 2 3 4

xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 17 maart 2010 - 19:29:
Hahaha :' geweldig.


Minority
Minority zei op 11 aug 2009 - 22:42:
Genius


Minority
Minority zei op 11 aug 2009 - 22:42:
Genius


Scream4ever
Scream4ever zei op 9 aug 2009 - 20:47:
ik dacht dat ze echt betrapt waren

snel verder, tis Super!

xxx


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 8 aug 2009 - 11:09:
Je moet verder gaan ...
het is zo'n gweldig verhaal...

please ???


Love it

xxx