Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine. » Cheating?

You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine.

12 okt 2008 - 12:28

266

2

216



Cheating?

Aan het ontbijt staarde Jackie nog een beetje levenloos voor haar uit en was ik alweer druk aan het vertellen. Mijn moeder zat met precies dezelfde dode blik als Jackie voor zich uit te staren. Ze hoorden waarschijnlijk geen woord van wat ik zei, maar dat interesseerde me toch niet. Het léék in ieder geval of ze luisterden.
Na het ontbijt huppelde ik bijna naar mijn tas en met een handomdraai vielen alle boeken keurig in mijn tas.
'Natuurtalent,' mompelde Jackie. Ik lachte. Jackie strompelde ondertussen naar haar tas en legde een paar boeken per keer in haar tas. Een van haar boeken viel naast haar tas en ze vloekte. Ik grinnikte.
'Niet zo goed geslapen Jack?'
'Nee, jij lag naast me,' beet ze terug. Ik grijnsde.
'Ik verstoorde je dromen toch niet?'
'Nee, maar je kwam er wel in voor.'
'Pikte ik Gustav in of zo?' Jackie keek me opeens verbaasd aan. Dit was de fase waarin Jackie eindelijk wakker werd en totaal niks meer herinnerde van wat ze daarvoor allemaal had gedaan.
'Gustav inpikken? Waar? Wanneer? Hoezo?'
'Welcome back, Jack,' zei ik lachend. Ze glimlachte. We liepen naar buiten en sprongen op de fiets.

'Julos voor JackJack, JackJack hoor je mij?' Ik hoorde Jackie aan de andere kant van de klas opeens lachen. De leraar keek haar streng aan.
'Jacqueline Deurnen, dit is een proefwerk geen stand-up comedy.'
'Ja Jacqueline.' Ik grinnikte.
'Mond houden jij.'
'Zag jij dan iets van lippen bewegen dan?'
'Oké... je hebt me. Wat wilde je nou weten?'
'Vraag drie.'
'Als jij mij het antwoord voor zes geeft.'
'Is goed. Dat is... even kijken... B.'
'Dankjewel! Drie is antwoord A.'


Reacties:


xRainbow
xRainbow zei op 12 nov 2008 - 19:03:
Oeehh Diie is zoo mooii ! x'D
Echt great om zoiets te lezen ! Eens een keer wat anders !

xx


WhippedCream
WhippedCream zei op 12 okt 2008 - 13:18:
hiih,, lol