Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » geheimen bij de waterval » de geheimen bij de waterval(4)

geheimen bij de waterval

10 juli 2009 - 11:25

426

1

231



de geheimen bij de waterval(4)

de marteling

Ik zit op de rots,de rots waar ik altijd op zit.En ik denk weer na.Over alle dingen, over papa die al bijna weg gaat.En over mama die me slaat,en niks goed vind wat ik doe. En over lisanne,waar ik smoor verliefd op ben en eindelijk weet ze het.Ik ben zo blij.Ik heb verschillende gevoelens, en dat voelt zo raar.Ik ben hoopeloos verliefd en verdrietig en boos.Er was weer wat gebeurt.Ik was uit school en mama keek al boos en zat me optewachten voor het raam.Ze deed de deur voor me open klapte hem dicht en ze deed boos!!Zwakkeling!!! Riep ze je hebt zitten aanstellen he?Bij die juf van je!!! jah ik weet het wel.Je bent niet zielig hoor!!!Ik wou zeggen dat ik er niks van wist maar dat zou het nog erger maken.Mama smeet me op de grond en sloeg me met het paardrijsweepje,van toen ik nog op paardrijden zat.Ik huilde en huilde, en wist niet wat er was gebeurt.Het had lang geduurt dat ze mij sloeg,het voelde als een marteling.Even later , hoorde ze de auto van papa en stuurde mij naar boven.Laat niks merken!!! Scheeuwde ze.Moe en zwak liep ik naar mijn kamer.



IKhad gedacht om de dokter te bellen.maar dat had ik maar niet gedaan,dan zou ik nog een marteling krijgen .dus ik sloop maar uit mijn raam en pakte mijn fiets en fietste zo hard ik kon.en daar kwam ik op mijn plekje,de plek waar ik lisanne weer als vriendin kreeg.de magische plek, die voor mij heel belangrijk is.even later hoorde ik voetstappen en ja hoor daar was ze, lisanne met haar sexy kleding en haar mooie zwarte haar, die zo mooi glansde.ze kwam naast me zitten,en zag mijn huilerige ogen.wat is er? haar gezicht leek geschrokken.niks zei ik. ik zat gewoon te denken aan het misverstand van ons. en dat ik zo blij ben dat we weer vriendinnen zijn.ja zei ze ,ik ook maar we zijn niet zomaar vriendinnen. ze kuste me,op mijn mond.heel lang,ik was weer heel verliefd.lisan?vroeg ik.ja? wat vind jij eigenlijks leuk aan mij?er is toch niks leuks aan mij?tuurlijk wel zei ze.je bent zo anders en dat vind ik mooi.bij jou is vooral het innerlijk mooi.maar van buiten ook wel hoor!!!je bent als een sunny.lief zonnetje van me!!!en toen rende ik naar de top van de waterval en zei:durf jij hier vanaf te springen?alleen met jou zei ze.oke is goed.ik ziepte mijn kleding naar beneden en stond nu in mijn ondergoed.ik kom er aan zei ze.zij zwiepte haar kleding ook weg en ze pakte mijn hand vast en sprong!!!woehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Reacties:


MissCullen
MissCullen zei op 10 juli 2009 - 19:40:
Snel verder Oehw die moeder is een bitch ik mag haar dus niet hah..
*ik stap even in het verhaal en sla die moeder zelf met die zweep*
Nou ja snel verder he
Groetjes MissCullen