Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Stand Alone's » I will die for our love....

Stand Alone's

12 okt 2008 - 15:04

500

2

199



I will die for our love....

[Tom POV.]Ik loop te ijsberen door de kamer.Mam:"Tom*snik*alsjebelieft ga zitten*snik*!"Sinds Bill gaan wandelen is vanmorgend voel ik me niet normaal.Ik mis hem!Niet zomaar als broer!Neen,meer,veel meer,alsof ik een deel van m'n leven kwijt ben.Ik denk aan alle mooie tijden die we hadden.Toen Bill wou meedoen aan de kindertalenten jacht.Ik steunde hem volop,maar toch voelde ik alsof ik nog iets meer moest doen.Nooit ben ik erachter gekomen,tot de dag van vandaag.Het vriest als gek en hij gaat wandelen met dit weer.Hetgene wat ik hem altijd tekort schoot brand nu vuriger dan ooit tevoren.Ik voel dat het niet normaal is.Ik ben verliefd....op Bill![Bill POV.]Ik loop maar wat rond te dwalen in het bos.Ik heb het koud maar toch wil en zal ik niet naar huis.En als je zegt dat ik gek ben,dat ik niet eens een reden heb om hier te blijven,heb je het goed fout!Ik weet welke reden ik heb!Ik ben al jaren verliefd,op m'n broer.M'n grote,lieve broer,die me altijd beschermde op school,degene die me altijd steunde in m'n keuzes.Als ik terugdenk zie ik nog voor me hoe we met de Band zijn doorgebroken,hoe blij we niet waren.Ik heb al m'n wensen kunnen vervullen,uitgezonderd 1.De wens dat Tom van me zou houden en dat niets of niemand ons uit elkaar zou kunnen drijven.Die zal ook nooit uitkomen.Ik ga aan een boom zitten en sla m'n armen rond me.
[Tom POV.]Ik hou het niet meer en schiet als een speer door het huis.Ik loop naar de deur,pak 2 jassen en ga naar buiten.Ik hoor mam nog roepen maar geef het geen aandacht.Nu staat op het progamma;'M'n broertje en m'n geliefde vinden!'.Ik loop naar het bos.M'n gevoel word sterker met elke stap die ik inwaards het bos zet.Scheisse,wat is het hier koud!Na een tijdje brand het bijna in me.Ik zie Bill z'n zwart piekend haar zitten.Ik loop zo snel mogelijk die richting in.Als ik aankom bij bill zie ik dat hij bijna blauwig ziet van de kou.Ik:"Bill*snik*laat me niet*snik*alleen,bitte!"Ik zie hem lichtelijk lachen.Bill:"Tom.ii...kk...ik...hhhhh...hou...vvv.....van....jjj...je!"Ik laat een traan van vreugde maar telkens vallen Bill z'n ogen dicht en steeds blijven ze altijd wat langer dicht.Bill:"Tom,Du wirst für mich immer heilig sein!Ich sterb für unsere unsterblichkeit..."Ineens valen z'n ogen dicht ik zet m'n lippen op de zijne.Tranen van verdriet vallen in watervallen over m'n wangen.
[Bill POV.]Ik voel dat m'n oogleden te zwaar worden en laat ze dichtvallen.Ik voel een warme gloed over m'n lippen.Meteen zie ik Tom,met mij in z'n armen.Huh?!Hoe kan ik dit zijn?!Tenzij...ik nu aan m'n einde ben.Ik:"Tom,ik hou van je,onthou dat!Ich sterb für unsere unsterblichkeit...."

[Nobody's POV.]

Een paar dagen later verschijnt een krantenartikel in de krant met de volgende mededeling.

Treurige dood Bill Kaulitz.

We kregen gisteren het treurige nieuws te horen van Universal studio's dat Bill Kaulitz(23),beter bekent als de zanger van de wereldberoemde band Tokio Hotel,is doodgevroren in Magdenburg.Vele fans treuren om het pijnlijke verlies.Broer Tom en medebandleden Gustav Schäfer en Georg Listing,zijn kapot van het verlies van goede vriend en voor 1 onder hun familie.Wij betonen onze oprechte deelneming aan de familie,vrienden en fans.


Reacties:


StrifyIsPorn
StrifyIsPorn zei op 12 okt 2008 - 15:16:
WEEEEEEEEENn!! Mooi zeer Mooi!


BlackDahlia zei op 12 okt 2008 - 15:12:
Woow, daar kreeg ik kippevel van, zelfs als niet-Th fan. Goeie SA :]
- BlackDahlia