Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Stand Alone's » Our Happy Ending,or not?

Stand Alone's

12 okt 2008 - 15:12

421

0

187



Our Happy Ending,or not?

Jah een nieuwe Twincest Stand Alone.


[Tom POV.]Ik sta met Bill te wachten aan de deur van de perskamer.We hebben besloten om te vertellen wat we nu al 2 jaar achterhouden te vertellen tegen de pers en fans.Mam hadden we het al verteld,gelukkig vangde ze het goed op.Ze zei:'Zo lang jullie gelukkig zijn,ben ik het ook!'Ze is echt een schat van een moeder.Ik kijk even naar Peter en die kijkt ons blij aan maar toch bespeur ik wat teleurstelling.Ik kan al raden waarom.We zijn zo groots geworden met Tokio Hotel,dat de kans is dat als we dit vertellen het gedaan is.Fans zullen haters worden.Maar als je fan bent,dan respecteer je toch de keuzes die je idool maakt?En persoonlijk denk ik dat de échte fans ons wel zullen begrijpen en ons niet in de steek zullen laten.Maar de haters zullen wel zeggen dat ze altijd al gelijk hadden.Ik weet het nog ook hoe Georg en Gustav reagerden.Ze namen het ook goed op,Georg zei:'Jah,het is een shok om te horen voor ons,maar we hebben het beste met julie voor!Dus zijn we blij dat jullie met elkaar gelukkig kunnen worden.'Peter geeft ons teken dat we naar binnen moeten gaan.Als we binnenkomen flitsen de camera's al meteen in het rond.We gaan zitten en ik kijk dan Bill aan met een vragende blik.Bill knikt naar me en ik besluit het woord te nemen.Ik:"Beste pers,fans,we komen iets belangrijks aankondigen.Voor de fans zal dit waarschijnlijk een grote shock zijn,maar we hopen dat jullie ons nog aanvaarden dan."Ik kijk even door m'n ooghoek naar Bill en die zit een beetje te lachen maar ik zie dat hij het echt benauwd heeft.Ik ga verder:"We komen melden dat ik en Bill meer dan broederliefde delen,we zijn namelijk verliefd op elkaar."Ik hoor een luide 'oohhh!' in de zaal.Het gaat nog even door met vagen en dan gaan we kamer uit.Peter:"Ik zou het niet kunnen,ik ben blij jullie manager te zijn."We lopen nu met de hele band naar buiten waar de fans konden eevolgen op groot scherm wat we te melden hadden.Tot mijn grootste verbazing staan alle fans er nog altijd,geen enkel is weggegaan.Bill:"OMG!Ze houden nog van ons ookal zijn we met elkaar!Dat is zo lief!Peter,mag ik anders eeb brief schrijven aan de fans om hun te bedanken dat ze ons nog altijd steunen.Zelfs na alles wat er gebeurd is."Peter knikt en we lopen het busje in.Bill ligt na een tijje op m'n schouder te slapen.Ik ben ook me en ga slapen met de gedachte dat ik nu gerust met Bill kan blijven leven...

REAXIE'S!!!!-xxx-jes.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.