Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [T.H.]This Coma! » Roses are red,violets are blue,god maked me sexy,but what did he do to you?!

[T.H.]This Coma!

12 okt 2008 - 16:12

782

0

231



Roses are red,violets are blue,god maked me sexy,but what did he do to you?!

Ik sta te wachten in de rij voor binnen te geraken in de concertzaal voor Metallica.Ik zie en paar gothic meiden me raar aankijken.Ik ben er wel aan gewend door school,maar toch steekt het me tegen.Ineens gaan de deuren open en ik toon m'n kaartje en loop zo snel ik kan naar binnen.Yes ik sta vooraan.Ineens komt er een jongen naast me staan met een pet op en kort blond haar.Ik lach even vriendelijk en de jongen lacht lief terug.Dan ineens gaan de lichten in de zaal uit en hoor ik de begintonen van where ever i may roam.Als ze beginnen te zingen sta ik meteen te headbangen.Als het gedaan is komt the unforgiven en zo gaat het door tot het einde van het concert.Ik ga nog een handtekening vragen en loop dan naar buiten.Ik zie dat het nog niet echt laat is.Ik neem m'n iPod en zet Bullet For My Valentine met tears don't fall op.Ik ga naar het park en ga op een bankje zitten.Ik zie verschillende gothics en metals raar naar me kijken.Na een tijdje begin ik het koud te krijgen in m'n kleedje.Damn had ik maar een jas meegenomen.Ik loop naar m'n auto(Porshe Cayenne,heeft raquel van haar ouders gekregen)en stap in.Ik rij naar huis en ik zie dat de buren gezellig buiten zitten.Raar,normaal zie je ze bijna nooit.Ik kijk even en zie dat die jongen van het concert er ook ziet.Hij merkt me op enlacht eens en roept 'Hallo!'.Ik lach eens terug en zeg ook Hallo.Ik ga naar binnen en ga naar de badkamer en doe m'n zwarte oversizde pull aan met een witte skull op en ga m'n tanden poetsen en schmink afdoen.Ik loop nog even naar buiten en doe het zwembad dicht.De jongen loopt naar de haag en ropet naar me.Ik kijk op en loop naar hem toe.Jongen:"Zag ik jou niet op het concert van Metallica?"Ik:"Uuhm..jah"Jongen:"Het was een goed cocert he!"Ik knik en zeg dat ik ga slapen,en dat ik hem morgen misschien wel zie.Als ik aan m'n deur sta zwaai ik naar alle 4 de jongens en ze zwaaien terug.Ik doe de lichten uit en ga slapen.

°°_Volgende Ochtend_°°

Ik word wakker om 11.35 uur.Ik sta op en ga naar beneden.Ik zie dat het goed weer is en beslmuit vandaag te zwemmen en buiten te eten.Ik neem het brood,choco,jam enzo en leg het op een plank en ga naar buiten.Ik zet me op m'n terras.Ik begin nog maar net te eten of ik hoor een stem hey roepen.Ik draai me om en zie één van de jongens aan de haag staan.Ik:"*loopt naar de haag*Hey,hoe gaat het?"Jongen:"Goed en met jou?"Ik:goed hoor!"Jongen:"Hoe noem je eigenlijk?"Ik:"Raquel,jij misschien?"Georg:"Georg,aangenaam.!"Ik schut z'n hand en ik zie die jongen van het concert naar me toe lopen.Jongen:"Hee,ik weet je naam nbog steeds niet!?Ik ben Gustav,jij?"Ik:"Raquel."Je babbelt nog even met Georg&Gustav en gaat da terug eten.Als ik klaar ben ga iknaar binnen en doe alles in de vaatwasser en het beleg en brood in de kast.ik ga naar m'n kamer en haal m'n bikini.Ik ga eerst douchen en doe hem darna aan.Ik ga naar buiten om het zwembad aan te zetten.Ik laat het doek eraf halen door een machine en laat dan de robot erin om het vuil eruit te halen.Ik leg me op een strandstoel en smeer me in.Ik heb het totaal niet door dat de jongens aan het kijken zijn.Ik zet m'n Prada zonnebril op en ga de Bravo lezen.Ineens kom ik op een pagina waar Tokio Hotel op staat.Ik kijk goed naar de foto en ik zie daar Gustav&Georg staan.Ik leg m'n boekje weg en kijk naar de haag en zie de 4 jongens me aankijken.Ik zet m'n bril af en kijk hun vragend aan.De jongens herstellen zich en roepen naar me of ze even bij je mogen komen.Je knikt n nog geen 2 minuten later staan er 4 jongens in zwemshort in je tuin.Georg&Gustav komen naar je en begroeten je met een kus op de wang.Ik:"Georg&Gustav,konden jullie niet eerder zeggen dat jullie Tokio Hotel zijn?"Ze kijken me schuldig aan en Gustav begint uit te leggen.Gustav:"Jah,we dachten dat je ook zo gestoord ging doen als alle andere fans."Ik:"Whahahaha,nee zo ben ik nu ook weer niet hoor."ze kijken me opgelucht aan.Ik:"Bill&Tom,kom erbij,joh!"Ze kijken lachend en komen aangelopen.Ik stel me recht en ga kijken of de robot gedaan heeft.En inderdaad die heeft gedaan.Ik haal hem uit het water en zet hem in de schuur.Als ik uit de schuur ben loop ik naar het zwembad en doe en bommetje.De jongens zien het als een uitnodeing en springen er ook in.Gustav:"Woon jij hier alleen?"Ik:"Jah,en waarom niet?Ik heb geen gezeur aan m'n hoofd van m'n ouders "Ineens gaat de deurbel,ik loop naar binnen en ga open doen.Het is..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.