Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [T.H.]This Coma! » Why,why,why?!

[T.H.]This Coma!

12 okt 2008 - 16:24

338

0

241



Why,why,why?!

Ik doe open en zie ineens een rode brief voor de deur liggen.Ik neem hem op en ga dan naar binnen en sluit de deur.Ik loop door naar het zwembad waar de jongens.Ik ga op de stoel zitten en doe de brief open.
Hallo Raquel,

er zijn meerdere mensen die je weg willen!Waarom besta je nog!?Je bent het meest lelijke mens in de fuckin' hele wereld!

Niemand moet je,en wat voor kleren draag je!??Van de hipie shop ofzow?!Maar kortom,we willen je hier weg en we zullen je daarbij helpen!

Vele groeten je haters!
Ik hou het niet en begin te huilen,waarom moeten ze mij hebben?!Gustav komt naar me toe lopen en gaat naast me zitten.Gustav:"Wat is er?"Ik:"Lees*snik*zelf maar*snik*"Gustav neemt de brief over en leest hem.Als hij gedaan heeft kijkt hij me met open mond aan.Ik barst weer in tranen uit.Ineens voel ik iemand me knuffelen.Ik kijk op en zie Gustav die me knuffeld.Ik doe m'n armen ook rond hem en huil uit op z'n schouder.Zachtjes aait Gustav door m'n haar en fluisterd troostende woorden in mp'n oor.Na een tijdje ben ik gekalmeerd en staat de rest ook al rond me.Ze hebben de brief ook al gelezen.Bill:"Waarom schrijven ze die brief?!"Ik:"Ze kunnen me op school niet af,omdat ik een andere stijl eb.Maar ik wil niet zo'n barbie stut zijn als al die andere."Bill kijkt me medelevend aan en geeft me een knuffel.

Gustav:"Ik heb een goed idee!"Iedereen kijkt Gustav aan.Gustav:"Wat als we tot het einde van het schooljaar,dat duurd toch niet meer zo lang,bij je blijven logeren,als het mag?"Je ziet 4 paar bruine puppy ogen je aankijken.Ik:"Ach,omdat jullie zo lieve buren zijn!"Ze glimlachen en zeggen dat ze meteen hun spullen gaan paken.Ze zijn nog geen 15 minuten weg of ze zijn er weer met hun gerief.Ik lach even en toon hun waar ze mogen slapen.Ze slapen bij me op de kamer omdat de logeer kamer nog wat verf enzo nodig heeft.We gaan nog buiten zitten tot het wel redelijk laat word.Ik ga naar de badkamer en doe m'n oversizde trui aan om in te slapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.