Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [T.H.]This Coma! » Together we cry....

[T.H.]This Coma!

12 okt 2008 - 16:28

604

0

198



Together we cry....

°°Volgende Morgen°°

[Raquel POV]Ik word wakker en kijk op m'n wekker:10.35Ik draai me om en zie op de grond allemaal matrassen met de jongens erop.Ineens heriner ik het me weer en besluit uit m'n bed te stappen.Voorzichtig stap ik over de jongens in hoop dat ze niet wakker worden en ineens onder m'n kleedje kijken.Als ik aan m'n kleerkast ben kijk eens om en zie 4 lieve slapende snoetjes liggen.Ik neem een tope en een zwarte skinny en een paar witte pumps.Ik loop naar de badkamer en zet daar de stereo aan.Meteen springt Waking the demon van Bullet For My Valentine uit de speakers.Al headbangend kleed ik me uit en ga onder de douche.Als ik klaar ben droog ik me af en kleed me aan.Ik föhn m'n haar en dan springt het over op Hearts Burst into fire van Bullet.Ik doe m'n schmink,heel simpel helemaal zwart.Als lipgloss gebruik ik lichtroze.Ik doe m'n schoenen nog aan en ga dan naar beneden.Daar aangekomen zie ik Gustav wat Headbangen en en de rest lachend toekijken.Ooh shit,ik was dus vergeten om de andere speakers in het huis uit te zetten.Bill:"Kijk,nu weten we meteen welke muzieksmaak je hebt "Iedereen lacht mee maar Gustav heeft het nog steeds niet door.Ineens springt het over op 'Nothing else Matters'van Metallica.Hij kijkt op en we staan hem allemaal lachend aan te kijken.Ineens begint hij te blozen.Ik:"Aah zo lief,maar das niet erg hoor!Ik doe dat ook zo vaak! "Hij kijkt me blozend aan en ik geef hem een knuffel.Ik:"Wie moet er een eitje hebben als ontbijt??"TH:"Wij "Ik lag en loop naar de keuken.Ineens hoor ik This Coma! van Nailpin.Meteen begin ik mee te zingen.Ik neem een pan,boter en eieren.Ik zet de pan op het vuur en doe er boter in.Ik sta al headbangend mee te zingen zonder te besseffen dat de jongens me aankijken.Als de boter gesmolten is die ik er wat spek bij.Ik kluts de eieren en doe die erbij als het spek gebakken is.Dan springt de muziek over op It's Allright van Nailpin.Ik:"Ohohw,that's what she looked at me,i knew i could'nt remeber we!Ohno,i really make it al on my own.Ohohw Ready to walk away,'cause i know all the games she played!It's Allright,it's allriihhiight."Als het eerste eitje klaar is draai ik me om en zie de jongens met open mond kijken.Ineens vraag ik me af voorwat die open staan.Voor het eitje of voor mijn *kuch*zangtalenten*kuch*.Bill:"Goe gezongen en gedanst!"Ik bloos en ik hoor een algemene 'Auuhh'.Ik:"Uuhmm...Wie wil het eerste eitje?"Direct vlamt Tom op me af met een bord.Ik geef het aan hem en ga direct verder met eitjes maken.Als iedereen z'n eitje heeft begin ik aan de afwas.Bill:"Raq,waarom eet jij niet?Het is ochtend!"Ik:"Ach,moet ook op m'n lijn letten,ik eet meestal niet smorgens."Bill:"Ga je nu zeggen dat je dik bent?!"Ik:"Neen,maar het is ook door dat gedoe door me te pesten,het word me te veel!"Ik barst in tranen uit en loop naar boven.Ik hor iemand me volgen aar hecht er niet veel aandacht aan.Ik ga naar m'n kamer en zet de muziek in huis uit.Ik lig op m'n bed te huilen en ik voel iemand naast me liggen en een arm rond me slaan.Ik kijk naast me en zie Gustav.Ik knuffel hem en huil uit op m'n schouder.Gustav:"Zo lang wij hier zijn zullen ze je niks doen!En als we moeten,sturen we een paar bodyguards ofzo!Maar huil maar even!"Na een tijdje ben ik uitgehuild en kijk ik Gustav aan.Omg wat heeft hij mooie ogen.Ik geef hem nog een kus op z'n wang om hem te bedanken.Ik zie hem ineens blosen.Ik:"Aah,wat ben je schattig als je bloosd!"Hij begint nog eer te blosen en ik lach.Ik:"Kom je me naar beneden?"Gustav...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.