Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Infinite Dreams. (One-Shot) » Infinite Dreams

Infinite Dreams. (One-Shot)

16 juli 2009 - 14:57

603

1

170



Infinite Dreams

Enjoy.

'Kom onder je bed vandaan, Gee.' zei ik tegen mijn 6 jarige zoontje.
'Nee!' gilde Gerard terug.
'En waarom niet?' Ik bukte en probeerde hem onder zijn bed vandaan te halen. Maar Gerard kroop alleen maar verder weg.
'Er zit een enge vent in mijn kast. Hij heeft een handschoen met messen en hij probeert me te vermoorden' fluisterde Gerard snikkend. Het was me al duidelijk dat het om een nachtmerrie ging.

'Kom op Gerard. Als je onder je bed vandaan komt, gaan we samen kijken op die enge man er nog zit.'
Gerard kwam langzaam onder zijn bed vandaan en ik veegde de tranen van zijn wangen. Daarna tilde ik hem op en bracht hem naar zijn kast. Ik voelde zijn kleine lichaampje trillen dus ik gaf hem een stevige knuffel, en een kus op zijn wang. Langzaam trok ik een kastdeur open en ik deed het licht aan.
'Zie je wel? Er zit niemand, lieverd. Je had gewoon een nachtmerrie.'
Gerards ogen waren nog steeds groot van schrik en hij knikte langzaam.
'Mag ik vanacht bij jou in bed?' vroeg hij met een bibberig stemmetje.
Ik knikte en sloot de kastdeuren, daarna deed ik het licht weer uit en trok de deur achter me dicht toen ik naar mijn kamer liep.

Ik legde Gerard in mijn bed en dekte hem toe. Ik kroop erbij en keek op de klok

3:44

'Jane, Steve licht nog boven.' kwam het stemmetje van Gerard na een tijdje.
Ik deed het licht weer aan en ging terug naar boven om Gerards lievelings knuffel te halen.
Ik hoorde wat geluiden beneden. Ik stond een tijdje stil en ik hoorde toen niks meer. Vast Gerard die uit bed viel of zo. Snel liep ik naar beneden met Steve in mijn hand.

Toen ik binnen kwam kneep mijn keel samen en ik had ineens het gevoel dat ik moest overgeven.
In mijn bed, lag Gerard. Zijn nek zag eruit alsof het gebroken was en er liepen straaltjes bloed uit zijn mond, oor en neus.
Ik boog over zijn lichaam en begon hevig te snikken. Ik hoorde het geluid dat een metaal voorwerp maakt als het over een ander stuk metaal krast. Ik draaide langzaam mijn hoofd om een ik hield nog net een gil binnen toen een man met lange scherpe messen aan zijn handschoen naar me uithaalde.


-


Ik schrok wakker in bed en het zweet droop over mijn voorhoofd en rug. Ik keek naast me in bed en daar lag niemand. Toen hoorde ik iemand huilen. Ik liep naar boven en ik opende Gerards slaapkamer deur. Ik zag hem niet, maar het geluid kwam van onder zijn bed. Het deed me terug denken aan die droom. Die vreselijke droom.

'Gerard? Wat is er aan de hand?' vroeg ik met een bibberige stem.
'Ik had een nachtmerrie.' kwam de stem van Gerard.
'Snel, mama. Ga snel weg, anders komt hij jou ook pijn doen.'
'Wie, Gerard?' vroeg ik bezorgd.
'Die man met die messen'

Mijn ogen werden groot en ik draaide me om zodat ik naar de kast keek. De deuren vlogen open en daar stond hij. Met het levenloze lichaam van Gerard in zijn ene hand, en aan zijn andere hand zaten de messen. Ik keek vol ongeloof naar m'n kleine jongen. Zijn nek was gebroken, en zijn gezicht en pyjama zat onder het bloed, net als in mijn droom. De man gooide het lichaam van mijn zoontje op de grond en stond met een paar passen voor me.

Hij haalde uit en ik voelde de messen in mijn gezicht snijden. Daarna voelde ik ze mijn armen en benen opensnijden. En als laatste, duwde hij alle vier de messen door mijn keel.

'Sweet Dreams, Bitch!'


Reacties:


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 17 juli 2009 - 15:57:
ahw zo'n zielig einde
in t begin vond ik t nog wel schattig.. maar nu ben ik van gedachten veranderd hahaha
best verwarrend, zo'n déjavíº
Goed geschreven
byeeee