Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [T.H.]This Coma! » Let's get the party started.

[T.H.]This Coma!

12 okt 2008 - 16:30

369

1

216



Let's get the party started.

[Raquel]Gustav:"Oke."We lopen beneden en meteen krijg ik een overdosis vragen op me afgevuurd.Ik:"Jaja jongens alles gaat weer,bedankt voor de bezorgdheid.Maar ik heb een vraagje."T.H.:"Shoot!"Ik:"Gaan we anders vanavond uit?Het is bij mij lang geleden en daarmee."TH:"Joaaah!!!"Ik:"Oke,dat was duidelijk maar ik ga al kleren zoeken enzo,ik sta anders te lang achter m'n kleerkast."Ik ga naar m'n kamer en trek de kast open.Ik twijfel even tussen een kleedje of een skinny en een jasje erop.Ik besluit een gouden skinny te nemen met een zwart leren vestje erop met diepe insneden.Ik leg m'n kleren op m'n bed zodat ik ze vanavond kan dragen.Ik kijk op de klok en zie dat het al 16.43.Ik:"*in gedachte*Ga anders vragen of we gaan eten voordat we uitgaan."Ik loop naar beneden en ga voor de TV staan.Jongens:"Alleeezzz!!!"Ik:"Jongens,ik heb een idee,als we nu gaan gaan eten en meteen daarna gaan gaan feesten?En het eten betaal ik en ik duld geen tegenspraak!"Tom:"Das lief dat ge dat wilt betalen maar ik sta erop dat we elk z'n eigen eten betaald,anders is dat gelijk dat we van u profiteren."Ik:"Maar,dat doen jullie nie!Ik betaal,punt uit!"Met veel mompelen omdat ze niet mee mogen betalen gaan we naar boven.Ik neem m'n kleren n snel de badkamer in.Ik ga oder de douchen en was me.Als ik, klaar ben droog ik me af,poets m'n tanden,föhn m'n haar,doe m'n kleren aan en schmink me.Als ik de badkamer uitkom zie ik Tom staan en in m'n inkijk kijken.Ik:"Tom,oogjes dicht en mondje toe."Hij ontwaakt uit z'n trans en gaat de badkamer in.Ik ga beneden wachten tot wanneer iedereen klaar is.Na en tijdje komen ze te samen beneden.Bill:"Woow!Je ziet er goed uit.En ik denk dat ik voor iedereen spreek."Ik lach even en loop naar buiten.Ik:"Jongens hoe gaan we rijden,in mijn porche kan maar 2 man."Tom:"Met mijne Cadillac,waar.Die is groot genoeg."We knikken en volgen Tom naar z'n cadi.Als we ingestapt zijn rijden we naar het centrum van Berlijn.Ik:"Eum..Ik moet wat zeggen,morgenmiddag heb ik pianoles.Dus niet verschieten als jullie wakker worden dat ik er niet ben he!"(Jah,vergeten zeggen,ze volgt pianoles)Ze knikke en na nog een tijdje gereden te hebben komen we aan in het centrum van BerlijnWe besluiten naar een Italiaans restaurantje te gaan.We krijgen een tafel voor vijf aangewezen door de ober.


Reacties:


annebizarre
annebizarre zei op 2 nov 2008 - 16:11:
weitahgeeehen.