Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » flashback » 1

flashback

15 juli 2009 - 13:38

308

2

297



1

laat iets weten als jullie hem goed vinden :D

Ze zit nog steeds op dezelfde plek als 2 uur geleden, nog steeds op het bankje waar hij haar achterliet. Ze wist al lang dat hij haar zou verlaten, en deze keer haat ze het om gelijk te krijgen. Hij is niet weggegaan omdat hij haar niet meer graag ziet, integendeel, zij betekent alles voor hem. Spijtig genoeg zijn er nog meer dingen waar hij zoveel van houd. Hij heeft veel ambities, hij betekent zoveel meer dan met het blote oog te zien is , hij had een lot, en een bestemming , een bestemming waar zij niet kan komen,. Hij zal de wereld afreizen, en doen wat hij altijd zo graag gedaan heeft, en zij zal hier achterblijven.. Haar ogen zullen voor eeuwig gebroken zijn net als haar hart. Al zijn foto’s zal ze verbranden, maar ze weet dat ze hem niet kan ontlopen, hij zou haar altijd vinden. Hij was te bekend voor deze wereld om hem helemaal uit haar hoofd te jagen, en hij zou tot haar laatste ademhaling in haar gebroken hart blijven. Ze haat haar zelf zoveel….dat ze ooit verliefd is kunnen worden op een jongen waarvan ze wist dat hij weg zou gaan. Ze haat hem om te zegge dat zijn hart altijd bij haar zal blijven, maar ze weet zeker dat ze geen 2de gebroken hart meer aan kan Maar toch houd ze van hem…en dat zal ze altijd blijven doen. Ze heeft hem gevraagd weg te gaan en nooit meer terug te komen, omdat ze weet dat ze anders voor eeuwig zou blijven hopen op zijn terug komst. Ze heeft hem gevraagd zijn gebroken hart mee te nemen, het aan een ander meisje moest geven, en zij ervoor moest zorgen dat zijn hart terug heelde, dat was haar sterkste wens, eerlijk waar…en zij zal voor altijd met een gebroken hart achterblijven…dacht ze…


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 15 juli 2009 - 14:46:
Mooi <3

Snel verder!


ChupaChups
ChupaChups zei op 15 juli 2009 - 14:15:
verder <33
het is goewdd