Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]When the stars turn blue,i will always see you... » Proloogje.

[TH]When the stars turn blue,i will always see you...

12 okt 2008 - 16:50

177

0

197



Proloogje.

Uitleg:

Naam:Zara Kaulitz

Leeftijd:16 jaar

Familie:Mama: Simone,(Stief-)Papa:Gordon,Broers:Bill&Tom.

Haarstijl-kleur:Zwarte,Emo-stijl

Kledingstijl:Emo/skater.

Vrienden:Amaia(uitgesproken als :Ameya),Nicko,Gina(uitgesproken als:jiena)


Het Verhaal:

Langzaam loop ik naar beneden.Als ik beneden aankom zie ik de hele 'happy family' zitten.Waarom moet ik nu weeral persé verliefd worden op m'n eigen broer?Dé Tom Kaulitz,Dé player,MIJN grote broer."Goedemorgen,meis,goed geslapen?"Jah m'n mam natuurlijk,eigenlijk zou ik willen schreeuwen:'NEEN!IK KAN NIET MEER SLAPEN,OMDAT IK OP TOM BEN!'maar geef toch liever een ander antwoord."Jaah hoor,en jullie?"Tom:"Jaah altijd*grijns*"Jah hoe zou dat komen vanacht lag er weeral zo'n giechelbitch bij hem in bed,het wijf kon niet eens deftig kreunen,het leek wel een speenvarken dat werd afgeslacht!Bill:"Jah behalve dat speenvarken dat vanacht lag te kreunen!"Jah ik kom beter overeen met Bill,met hem kan je praten over je gevoelens.En hij is de enigste die weet dat ik op Tom ben.Pap:"Jah we hebben ook goed geslapen."Ik ga aan tafel zitten en neem een chocolade bolletje.Mam en pap zijn gezellig aan het praten en Bill en Tom zijn tegen elkaar bezig.Soms voel ik me alsof ik niet echt thuis hoor hier.Bill:"Zaar,We gaan je op de volgende tour meenemen!We hebben het gevraagt aan de manager en het mocht!!!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.