Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » Narnia : Don't be afraid to say ‘I love you’. » omygod.

Narnia : Don't be afraid to say ‘I love you’.

15 juli 2009 - 19:17

435

0

350



omygod.

Ik liep in plaats van naar Cair Paravel te lopen naar huis. ‘Waar ga je héén?’ riep Edmund. ‘Als ik niet gehoorzaam, doet hij jullie nog wat,’ riep ik over mijn schouder terug. Alledrie kwamen ze mijn kant op gerend en ik hield halt. ‘Dus, je overnacht niet meer?’ vroeg Edmund sipjes. ‘Nee, sorry. Het is het beste zo,’ En ik knuffelde hem, uit het niets. Peter zag dat zijn ogen groter werden grijnsde. Waarop Edmund hem een boze blik toewierp.‘Ik zal je missen, Edmund. Maar we kunnen elkaar nog opzoeken, dan kom ik naar Cair Paravel.’ ‘Oké,’ zei hij. Ik liet hem los en knuffelde Peter, ook de doodnormaalste zaak van Narnia. Nathalie keek jaloers, en ik knipoogde maar, als tegen van ‘Maak je niet druk, morgen heb je vast verkering met de Hoge Koning van Narnia,’. Alleen ik denk niet dat ze dat heeft begrepen. ‘Doe Susan en Lucy de groeten,’ fluisterde ik tegen Peter en knuffelde Nathalie. Ze wuifden met uit en onze wegen scheidden. Thuis was Daniël niet, maar ik ging op mijn kamer zitten. Nadenkend hoe ik dit probleem het best kon oplossen. Na een uur te hebben genikst, kwam hij thuis. ‘BELLAAA?!’ brulde hij. ‘Jaa?’ riep ik terug. ‘Kom naar mijn kamer!’ riep hij. Oh nee, hou wou me ontmaagden, gatver en oh nee. Ik ging bang zijn kamer binnen en hij lag al op zijn -onnodige, als je het mij vraagt- tweepersoons bed. Hij had alleen zijn jogging aan. FIJN. ‘Kom hier,’ zei hij op wat een sexy moest voorstellende toon. Ik rolde met mijn ogen en ging naast hem liggen, draaide mijn rug naar hem toe. Hij werd boos. En hij draaide met zijn hand mijn lichaam weer om, en ik keek hem niet aan. Wat het gevolg was dat hij zijn lippen hard op de mijne drukte en hij ervoor zorgde dat ik mijn mond moest opendoen. Zijn tong kwam mijn mond binnen en ik kon me niet van hem wegduwen, want hij had zijn arm om mijn middel geslagen en tegen hem aangedrukt. ‘Je bent van mij,’ zei hij op een sexy manier, en hij kreunde tussendoor van genot terwijl zijn tong in mijn mond tolde. Ik kreeg mijn mond niet dicht en was verstijft. Mijn lichaam wou niet gehoorzamen en terwijl hij me zoende deed hij de knoopjes van mijn bloes open. ‘Van mij…’ fluisterde hij weer.
In mijn hoofd schreeuwde ik op hulp maar het leek alsof ik op stand-by stond. En binnen no-time was mijn hemd ook bijna uit. Hij keek even grijnzend naar mijn witte bh en rukt het naar beneden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.