Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » Narnia : Don't be afraid to say ‘I love you’. » have to think.

Narnia : Don't be afraid to say ‘I love you’.

15 juli 2009 - 19:20

170

0

306



have to think.

Er onstond een brok in mijn keel, en Aslan zei dat ik op moest staan. ‘Hoe..? Wat..?’ kreeg ik eruit. En Lucy's ogen werden groter, alsof ze ieder moment in huilen kon uitbarsten. ‘Maar Aslan, ik ben nog niet klaar, ookal ben ik bijna 16..’ De brok in mijn keel brandde. ‘Ik weet het, mijn kind. Ik kan er niks aan doen, ander krijgen we ook oorlog met Archenland..’ Dat maakte de situatie erger. Susan en Caspian stormde binnen en hun ogen ook groot. ‘IS HET WAAAARR?!’ schreeuwde Susan uit. ‘Sorry Aslan maar, is het waar?’ verzachtte ze haar stem weer. Aslan knikte ernstig. En liep naar de deur:‘Ik haal informatie op, tot die tijd ; pas goed op jullie.’ En hij verdween. Susan keek me bang aan, haar onderlip trilde een beetje. ‘Maar Ed, je houdt toch al van iemand?’ kreeg ze er uit. Ik stond op:‘Ik moet even nadenken,’ zei ik verward. En liep naar mijn kamer terwijl ik achter me:‘Arme Edmund,’ hoorde. Tja, dat kun je wel zeggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.